تصویب 5 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان گلستان

به گزارش وبلاگ جیرا، معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تصویب پنج طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان اطلاع داد.

تصویب 5 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان گلستان

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، مجید رحمانی خلیلی امروز چهارشنبه 5 شهریورماه 99 با اعلام این خبر گفت: این طرح ها شامل سه اقامتگاه بوم گردی و دو مجتمع گردشگری در سطح استان با پیش بینی حجم سرمایه گذاری 304 میلیارد ریال است.

او گفت: این طرح ها با ایجاد اشتغال برای 53 نفر، طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوهنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان آنالیز و مورد تصویب نهاده شد.

معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان توضیح داد: با توجه به رویکرد اداره کل استان در توسعه پایدار گردشگری، راه اندازی تأسیسات گردشگری با هدف ایجاد اشتغال زایی، تقویت زیرساخت های اقامتی و پذیرایی، رونق مالی جوامع محلی در اولویت قرار می گیرند.

منبع: میراث آریا

به "تصویب 5 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 5 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید