جزئیات سومین جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

به گزارش وبلاگ جیرا، جلسه کمیسیون مشترک حمایت از کاربران در فضای مجازی عصر امروز (یکشنبه) برگزار و ضوابط حضور کارشناسان و متخصصان و نحوه پخش زنده آن معین شد.

جزئیات سومین جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار پارلمانی وبلاگ جیرا، جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی عصر امروز (یکشنبه 9 آبان) و به ریاست رضا تقی پور برگزار گردید.

در این نشست بعضی ضوابط مشخص و مقرر شد بر اساس آن نشست های بعدی اداره گردد. ضمن اینکه در بخش دیگری از این نشست آیین نامه داخلی کمیسیون بحث و آنالیز شد.

بعلاوه مقرر شد مشروح مذاکرات تمام جلسات کمیسیون به صورت زنده به وسیله تارنمای خبرگزاری خانه ملت پخش گردد، نمایندگان رسانه ها که مجوز ورود به جلسات را دارند مجاز هستند برای تهیه گزارش در جلسات علنی کمیسیون حضور پیدا نمایند.

شرایط حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و ذی نفعان مرتبط با طرح در جلسات کمیسیون به صورت دائمی، شرایط حضور و دعوت از دستگاه ها در جلسات کمیسیون به صورت غیر دائمی، شرایط اخد اجازه مرخصی اعضای کمیسیون و شرایط اطلاع رسانی مصوبات کمیسیون از دیگر ضوابطی بود که در این نشست مشخص و اعلام شد.

بعلاوه با تصمیم هیات رئیسه کمیسیون، کمیته با کمیته های فرعی لازم با دارا بودن یک رئیس، دو نائب رئیس و یک دبیر تشکیل می گردد. بعلاوه بر اساس تبصره این ماده مصوبات کمیته در صورت تصویب در کمیسیون، ملاک اعتبار است.

هیأت رئیسه کمیسیون رأسا یا به پیشنهاد سه نفر از نمایندگان موظف است از کارشناسان مرکز پژوهش ها، نمایندگان دستگاه های دولتی مرتبط، نمایندگان بخش خصوصی، اصناف، اتاق ها، مجامع صنفی و سایر بخش های ذی نفع که به نوعی با موضوع طرح ارتباط دارند، حسب مورد و مطابق با موضوع مورد بحث دعوت به عمل آورد.

تقی پور انوری رییس کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی هم در خاتمه این نشست خاطرنشان کرد که نشست آینده روز سه شنبه 11 آبان ساعت 16 به صورت علنی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "جزئیات سومین جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سومین جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید