واکسن نمی زنی؟ اخراج!

به گزارش وبلاگ جیرا، حالا که تب واکسن کرونا در جهان داغ است و همه کشورها به تکاپوی واکسیناسیون سراسری افتاده اند و بعضی، به ایمنی جمعی به وسیله واکسیناسیون عمومی رسیده اند، با نگاه عجیب بعضی مردم به واکسن کرونا روبرو هستیم. بعضی مردم که البته در همه جوامع در اقلیت قرار دارند، در مقابل واکسن کرونا جبهه گرفته اند و از زدن آن امتناع می نمایند. گروهی تظاهرات اعتراضی برپا می نمایند و گروهی دیگر مضرات عجیب و غریبی را برای انواع واکسن کرونا ذکر می نمایند. البته سازمان بهداشت جهانی تمام این فرضیات را بی اساس خوانده و از همه مردم دعوت نموده است که واکسن بزنند. چرا که ایمنی جمعی و رهایی از همه گیری کرونا فقط با واکسیناسیون همه مردم ممکن می گردد.

واکسن نمی زنی؟ اخراج!

به همین دلیل رسانه CNBC در گزارشی به نقل از مدیرعامل شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاین اعلام نموده است که این شرکت هواپیمایی 99 درصد کارکنان خود را واکسینه نموده و برای بقیه کارکنان یک ضرب الاجل مشخص نموده است. 27 سپتامبر!

مدیرعامل این شرکت می گوید کارکنان شرکت هواپیمایی موظف بودند تا 27 سپتامبر هر طور که شده، هر واکسنی که مورد نظرشان است را دریافت نمایند. دقیقاً روز 28 سپتامبر (دیروز) حدود 600 کارمندی که از زدن واکسن امتناع نموده بودند، با نامه فسخ قرارداد همکاری روبرو شدند.

این شرکت هواپیمایی تنها شرکتی نیست که برای کارکنانش الزام زدن واکسن را به طور جدی و با ضرب الاجل وضع نموده است و تنها شرکتی هم نیست که با جبهه گیری بعضی از کارمندان در مقابل واکسن کرونا روبرو شده است.

هم چنان بعضی مردم در سراسر جهان بر اساس فرضیاتی که خودشان از آن سر در می آورند، کرونا را یک توطئه و واکسن آن را پرضرر می دانند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکسن نمی زنی؟ اخراج!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن نمی زنی؟ اخراج!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید