پیش بینی قیمت خودرو پس از آزادسازی واردات ، شما هم سوال خود را بپرسید

به گزارش وبلاگ جیرا، از این پس، هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند به ازای صادرات خودرو یا به وسیله واردات بدون انتقال ارز، خودرو تمام برقی یا هیبریدی یا بنزینی یا گاز سوز وارد کند. البته مقدار واردات به وسیله شورای رقابت معین خواهد شد.

پیش بینی قیمت خودرو پس از آزادسازی واردات ، شما هم سوال خود را بپرسید

طبق این مصوبه، واردات موضوع این ماده، نباید هیچ تعهد ارزی جدیدی برای کشور ایجاد کند. سقف تعداد خودروهای مجاز وارداتی، هر شش ماه یکبار به وسیله شورای رقابت و بر اساس مقدار کمبود عرضه نسبت به تقاضای موثر خودروی سواری طی یک سال گذشته مشخص می گردد. منحصرکردن داشتن نمایندگی یا ارائه خدمات پس از فروش، صرفاً از خودروسازان خارجی ممنوع است. سایر مقررات مربوط به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت مشخص می گردد.

اما این مصوبه چه تاثیری بر قیمت خودروهای خارجی در بازار دارد؟ آیا این اتفاق بر قیمت خودروهای داخلی هم تاثیر خواهد داشت؟

امروز چهارشنبه ساعت 17 مهدی دادفر، دبیر انجمن واردنمایندگان خودرو و عمادالدین جعفری، تحلیلگر صنعت خودرو در گفتگویی با ابراهیم علیزاده، سردبیر وبلاگ جیرا به پیش بینی قیمت خودرو پس از آزادسازی واردات خواهند پرداخت.

علاقه مندان می توانند این برنامه زنده اینستاگرامی را ساعت 17 چهارشنبه 24 شهریور در صفحه وبلاگ جیرا مشاهده نمایند. سوالات خود در این باره را در زیر این خبر در بخش کامنت ها ثبت کنید تا کارشناسان برنامه به این سوالات پاسخ دهند.

منبع: تجارت نیوز

به "پیش بینی قیمت خودرو پس از آزادسازی واردات ، شما هم سوال خود را بپرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت خودرو پس از آزادسازی واردات ، شما هم سوال خود را بپرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید