100 نوع مجوز مشاغل خانگی ظرف سه روز صادر خواهد شد

به گزارش وبلاگ جیرا، تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت 100 نوع مجوز مشاغل خانگی هم پس از دریافت استعلام ظرف سه روز صادر خواهد شد.

100 نوع مجوز مشاغل خانگی ظرف سه روز صادر خواهد شد

به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی جمعه شب در گفت وگوی تلفنی تلویزیونی اظهار کرد: 1520 مشاغل برای دریافت مجوز شناسایی شده تا به صورت الکترونیکی، بدون محدودیت های متعارف و با سرعت بیشتر این مجوزها صادر شود.

وی افزود: کارهای 1400 نوع مجوز نهایی شده و در حال اتصال به درگاه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه از 1520 مجوز شناسایی شده، 500 مجوز مربوط به حوزه مشاغل خانگی است، گفت: مجوز 400 نوع از این مشاغل صرفا با درخواست صادر می شود و این مجوزها به صورت 100 درصد الکترونیکی است.

وی ادامه داد: 100 نوع مجوز مشاغل خانگی هم پس از دریافت استعلام ظرف سه روز صادر خواهد شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اتصال دستگاه های دولتی به سامانه در حال نهایی شدن است، گفت: همه دستگاه ها در دولت و قوه مجریه در حال طی کردن مراحل نهایی فرایند های اجرایی اتصال هستند.

بهادری جهرمی گفت: در برخی نهادهای بیرون قوه مجریه مانند سازمان نظام پزشکی و کانون وکلا هماهنگی های ضعیف تری مشاهده می شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که آنانی که پیروز به دریافت خدمات از سامانه نشدندچگونه باید شکایت خود را منعکس یا مشکل را حل کنند، اظهار کرد: با همت خوبی که اجرا شده و طبق گزارش ها هماهنگی و همکاری خوبی میان چند وزارتخانه ایجاد شده و در بقیه مسیرها هم این فرایند طی می شود و امیدواریم از حیث قانونی مسئله ای وجود نداشته باشد تا فردی نیاز به ثبت شکایت داشته باشد، اما اگر کسی بخواهد شکایتی داشته باشد از همان درگاه یا مرجع نظارتی می تواند ثبت شکایت کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "100 نوع مجوز مشاغل خانگی ظرف سه روز صادر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 نوع مجوز مشاغل خانگی ظرف سه روز صادر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید