همایشها و نمایشگاه ها

اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به خبرنگاران

پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در روز نهم اسفند 1394 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به عنوان متولی برگزاری این همایش و دفتر نظارت بر تشکل ها و هماهنگی امور استان های این سازمان،...

21 اردیبهشت 1401

نتایج مثبت اکوسیستم ملی اشتغال جمهوری اسلامی ایران را سال آینده خواهیم دید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکوسیستم ملی اشتغال جمهوری اسلامی ایران بستری برای هماهنگی برنامه های اشتغال کشور است و سال آینده نتایج مثبت آن را خواهیم داشت.

6 اردیبهشت 1401

رکورد تولیدی نو ذوب آهن اصفهان در بخش فولادسازی

خبرنگاران/اصفهان تلاشگران ذوب آهن اصفهان همزمان با دهه فجر پیروز شدند، رکورد روزانه جدیدی در تعداد ذوب با دو کنورتور در بخش فولاد سازی ثبت کنند.

29 فروردین 1401

برترین زمان سفر به زاگرب؛ مرکز اعجاب انگیز کرواسی

زاگرب، مرکز کشور کرواسی یکی از زیباترین مقاصد گردشگری اروپا است. برای فهمیدن برترین زمان سفر به این شهر مسحورکننده در این مقاله با ما بخوانید.

21 فروردین 1401

لزوم اصلاح بعضی از شاخص های ضوابط تاسیسات گردشگری

مشاور عالی خدمات #گردشگری گفت: اصلاح بعضی از شاخص های ضوابط تازه و تسریع در تدوین ضوابط دیگر تأسیسات گردشگری از جمله مسائلی است که احتیاج به تدقیق افزون تری دارد.

18 فروردین 1401

گلایه سرمربی امید برق شیراز از فدراسیون

خبرنگاران/فارس سرمربی امیدهای برق از شرایط برگزاری بازی های پایه کشوری ابراز گلایه مندی و با تشریح شرایط تیمش و برگزاری رقابت های فوتبال پایه در فارس و شیراز، واگویه هایی را نسبت به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

13 اسفند 1400

اینتل و AMD به رونمایی بزرگ پردازنده در نمایشگاه CES اشاره کردند

اینتل و AMD قصد دارند در جریان نمایشگاه CES 2022 از تراشه های قدرتمند خود رونمایی نمایند چرا که امروز هر دو شرکت به برگزاری یک رویداد اشاره کردند.

5 اسفند 1400

حرف های جنجالی پیشکسوت استقلال خطاب به گل محمدی

خبرنگاران: دربی 97 تهران با نتیجه مساوی بدون گل به خاتمه رسید تا اعضای کادرفنی هر دو تیم بعد از ملاقات از این بگویند که حق تیمشان پیروزی در این بازی بود. استقلالی ها اعتقاد داشتند اگر داور پنالتی های این تیم را می گرفت، آن ها برنده بازی بودند.

28 بهمن 1400

حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در اولویت مرکز شتابدهی است

مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در راستای برقراری ارتباط مؤثر بین صنعت گران و نخبگان، صادرات محصولات و خدمات فناورانه و از سویی بسترسازی برای سرمایه گذاری روی ایده های نو، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

21 بهمن 1400

تکلیف ثبت جهانی یزد تیرماه تعیین می گردد

آنالیز نهایی ثبت جهانی یزد در میراث جهانی یونسکو، تیرماه 96 صورت گرفته و تکلیف این پرونده معین می گردد.

16 بهمن 1400

بهشتی پور:اهمیت مرز مغری را تبیین کنیم؛ بحث تمامیت ارضی مطرح است

دکتر حسن بهشتی پور در همایش بین المللی آنالیز تحولات قفقاز گفت: این مسئله خیلی اهمیت دارد که ما مرز مغری و اهمیتش را برای افکار عمومی و همینطور داخل تبیین کنیم. از همه مهمتر این است که استان های آذری زبان ما اهمیت برقراری این موازنه در ارتباط ایران با...

14 بهمن 1400

بازدید جمعی از نمایندگان مجلس از آخرین دستاوردهای فنی و دیجیتال همراه اول در ایران تلکام 2021

جمعی از نمایندگان مجلس ضمن بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام 2021، از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای فنی و دیجیتال این اپراتور قرار گرفتند.

9 بهمن 1400

وزیر دادگستری به مصر سفر کرد

وزیر دادگستری با هدف شرکت در مجمع دول عضو کنوانسیون مبارزه با فساد به مصر سفر کرد.

29 دی 1400

بانک صادرات در پی توسعه بخش کشاورزی است

خبرنگاران/مازندران مدیریت شعب بانک صادرات مازندران گفت: بانک صادرات در پی توسعه بخش کشاورزی در مازندران است.

19 دی 1400

دارو های بیماران ای بی در تعهدات نو بیمه ای رایگان شد، افزایش سهم تامین اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان

خبرگزاری خبرنگاران- سهم سازمان تامین اجتماعی از بیمه تکمیلی بازنشستگان 30 درصد بود که سال جاری به 50 درصد افزایش یافته است.

12 دی 1400

فوتبالِ گل واژه ای ایران!

لیگ برتر ایران در شرایطی به سه هفته پایانی رسیده که فقر گل زنی در آن بیداد می کند؛ میانگین گل های زده شده در این لیگ پایین تر از استاندارد های بین المللی که هیچ، پایین تر از بسیاری از ادوار گذشته همین لیگ ایران هم هست. با این حال، جذابیت به وجودآمده در بالا...

8 مرداد 1400

اهتمام شورای ششم شیراز برای تکمیل موزه دفاع مقدس فارس

خبرنگاران/فارس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس خواستار اهتمام جدی شورای ششم شهر شیراز برای به خاتمه رسیدن و تکمیل مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان شد.

18 تیر 1400

هاشمیان: فدراسیون فوتبال به تنهایی قادر به حل مسائل نیست، ملی پوشان با همه سلول های وجودشان تلاش کردند

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال به تنهایی قادر به حل مسائل نیست و نیاز به برنامه ریزی و حمایت مسئولان دارد.

18 تیر 1400

1000 مدرسه کانکسی کشور به فضای ثابت منتقل می شوند، آخر خردادماه واکسیناسیون عمومی با برکت

ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره از تبدیل و انتقال 1000 مدرسه کانکسی کشور به مدارسی با فضای ثابت آموزشی اطلاع داد.

26 خرداد 1400

اینجا همه چیز خال خالی است!

پس از گذشت سالی که بخش اعظمی از آن در خانه سپری شده است، نمایشگاه یایویی کوساما ـ هنرمند نامدار معاصر ژاپنی ـ همزمان با فصل بهار در آمریکا برگزار شده است.

17 اردیبهشت 1400
تعداد: (44)