احتمال حضور خدیرا در مرحله نیمه نهایی یورو کمرنگ شد

به گزارش وبلاگ جیرا، هافبک تیم فوتبال یوونتوس به دلیل مصدومیت در بازی تیمش برابر ایتالیا به احتمال فراوان بازی بعدی تیم ملی کشورش در جام ملت های اروپا را از دست خواهد داد.

احتمال حضور خدیرا در مرحله نیمه نهایی یورو کمرنگ شد

به گزارش وبلاگ جیرا، در جریان بازی شب گذشته (شنبه) تیم های ملی آلمان و ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 که با پیروزی 6 بر 5 ژرمن ها در ضربات پنالتی پایان یافت، سامی خدیرا یکی از بازیکنان بدشانس میدان بود، چون در همان ابتدای بازی و در دقیقه 16 مصدوم و مجبور به ترک میدان شد.

هنوز شرایط دقیق هافبک یوونتوس تعیین نیست، اما یواخیم لو، سرمربی ژرمن ها می گوید که احتمال غیبت بازیکن پیشین رئال مادرید در نبرد با برنده مصاف تیم های فرانسه و ایسلند کم است.

لو درباره اینکه آیا خدیرا به بازی بعدی ژرمن ها می رسد یا نه، گفت: برای خدیرا ترک میدان بعد از تنها 15 دقیقه اتفاق جالبی نبود. او از ناحیه ران دچار مصدومیت شده و من بعید می دانم که بتواند به بازی پنجشنبه برسد.

علاوه بر خدیرا، ماریو گومز مهاجم ژرمن ها هم در دقیقه 72 به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد. لو درباره شرایط مهاجم پیشین بایرن مونیخ هم گفت: گومز هم دچار مصدومیتی عضلانی شده است، اما من فکر می کنم که او به موقع از میدان خارج شد. شما برای چنین تورنمنتی به بازیکنان متفاوتی احتیاج دارید و مصدوم و محروم شدن بازیکنان اتفاقی غیرعادی نیست.

لو در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 در شرایطی ممکن است نتواند روی یاری خدیرا و گومز حساب کند که مدافع میانی تأثیرگذارش، متس هوملس را هم به دلیل دو اخطاره شدن در بازی برابر برنده بازی فرانسه - ایسلند در اختیار نخواهد داشت.

5

منبع: تسنیم

به "احتمال حضور خدیرا در مرحله نیمه نهایی یورو کمرنگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حضور خدیرا در مرحله نیمه نهایی یورو کمرنگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید