حرف های جنجالی پیشکسوت استقلال خطاب به گل محمدی

به گزارش وبلاگ جیرا، خبرنگاران: دربی 97 تهران با نتیجه مساوی بدون گل به خاتمه رسید تا اعضای کادرفنی هر دو تیم بعد از ملاقات از این بگویند که حق تیمشان پیروزی در این بازی بود. استقلالی ها اعتقاد داشتند اگر داور پنالتی های این تیم را می گرفت، آن ها برنده بازی بودند.

حرف های جنجالی پیشکسوت استقلال خطاب به گل محمدی

به گزارش وبلاگ جیرا، پرسپولیسی ها هم اعتقاد داشتند که مالکیت توپ را در اختیار داشته و چندین موقعیت خوب را هم روی دروازه رقیب ایجاد نموده اند که با بی دقتی مهاجمان آن موقعیت ها تبدیل به گل نشده است. این موضوعی است که یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری به آن اشاره نمود و گفت تیمش استحقاق برنده شدن در دربی را داشته است.

با این وجود، اما مهدی فنونی زاده، مدافع سابق استقلال واکنش تندی نسبت به حرف های گل محمدی داشته است. او در تبادل نظر با خبرورزشی پاسخ سرمربی پرسپولیس را اینطور داده است. لطفاً به آقای گل محمدی بگویید شما کدام موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کردید که درباره اش حرف میزنید و ما ندیدیم؟ یعنی 50، 60 میلیون ایرانی فوتبال نمی فهمند، ولی شما می فهمید؟ لابد می خواهید بگویید فوتبالتان هم فراتر از آسیا بوده؟ حتما لوران بلان این مسابقه را دیده و به یحیی پیام داده که فوتبال تیمت فراتر از آسیاست. بروید جمع کنید بساطتان را. داور یک پنالتی صد در صد برای ما نگرفت و یک آفساید غلط گرفت وگرنه پرسپولیس باخته بود.

منبع: فرارو

به "حرف های جنجالی پیشکسوت استقلال خطاب به گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های جنجالی پیشکسوت استقلال خطاب به گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید