اخبار و رویدادها

سه عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد به عنوان نخبه پژوهشگران برتر خراسان شمالی معرفی شدند

بنیاد نخبگان خراسان شمالی سه عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد را به عنوان نخبه پژوهشگران برتر سال 1400 در این استان را معرفی کرد.

28 اردیبهشت 1401

ایران 0، 7 چین، تفاوت ها با هفت گل تعیین شد!

تیم ملی بانوان ایران در چارچوب دومین تجربه اش در جام ملت های آسیا به مصاف یکی از سه تیم پر افتخار قاره رفت. چین توانست پیروز این بازی یکطرفه باشد.

28 اردیبهشت 1401

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

خبرگزاری خبرنگاران-پیام کاظم نظری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی هنرهای نمایشی منتشر شد.

26 اردیبهشت 1401

اضافه شدن ظرفیت 10 هزار مگاوات برق هسته ای تا 20 سال آینده

خبرگزاری خبرنگاران- معاون سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی جعفری در خصوص زمان بهره برداری از 10 هزار مگاوات برق هسته ای اظهار کرد: برنامه ریزی اجرا شده 20 ساله است چون دوره ساخت نیروگاه های اتمی بسیار طولانی است و هر...

25 اردیبهشت 1401

بازدید بیش از 98 هزار نفر از اماکن تاریخی آذربایجان غربی

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، بازدید بیش از 98 هزار نفر از اماکن تاریخی آذربایجان غربی صورت پذیرفت.

23 اردیبهشت 1401

لوکس نشین ها چقدر مالیات دادند؟

مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیند های مالیاتی بیان کرد: حدود 13 هزار واحد مسکونی لوکس شناسایی شده که تا به امروز پرداخت مالیات در این زمینه کمتر از 100 نفر به ارزشی تقریبا 200 میلیون تومان بوده است و برای مالیات خودرو های لوکس نیز نزدیک به 2000 نفر معادل 12 میلیارد...

22 اردیبهشت 1401

بازگشایی موزه راه آهن زاگرس بعد از 2سال

مدیرکل راه آهن زاگرس گفت: موزه راه آهن زاگرس که به علت کرونا تعطیل شده بود در عید نوروز امسال به روی عموم مردم بازگشایی شد.

22 اردیبهشت 1401

اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به خبرنگاران

پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در روز نهم اسفند 1394 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به عنوان متولی برگزاری این همایش و دفتر نظارت بر تشکل ها و هماهنگی امور استان های این سازمان،...

21 اردیبهشت 1401

هواشناسی درباره بارندگی ها هشدار داد

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار در سطوح نارنجی و زرد از بارش برف و باران در 22 استان خبر داد.

20 اردیبهشت 1401

شرایط کرونا در بوشهر نگران کننده است

خبرنگاران/بوشهر سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از شرایط نگران کننده شیوع بیماری کرونا در استان اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 213 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

19 اردیبهشت 1401

ایجاد پوشش های نانومتری با سیستم اسپری التراسونیک

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، لایه نشانی با روش های مرسوم اسپری باعث ایجاد قطرات با سایزهای مختلف می گردد که این امر روی کیفیت لایه تشکیل شده اثر می گذارد و کنترل ضخامت لایه را سخت می نماید.

17 اردیبهشت 1401

موزه هگمتانه؛ تاریخ ایران در یک نگاه

موزه هگمتانه از جمله مکان هایی است که به هنگام بازدید از آن، می توانید از محوطه باستانی و محل کشف آثار تاریخی نیز تماشا کنید.

16 اردیبهشت 1401

هیات تشخیص حل اختلاف کار در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان مستقر شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هیات تشخیص حل اختلاف کار با برگزاری نخستین نشست رسیدگی به مسائل و مناقشات کارگری و کارفرمایی شرکت های استقراری در پارک علم و فناوری زاهدان در این پارک مستقر شد.

15 اردیبهشت 1401

حذف رئال مادرید از کوپا دل ری با شکست مقابل بیلبائو

خبرگزاری خبرنگاران- اتلتیکو بیلبائو با فزونی مقابل رئال به دور بعد کوپا دل ری صعود کرد.

15 اردیبهشت 1401

بوحمدان: نمونه گلم به تراکتور را قبلاً هم زده بودم، از کاشته زدن روبرتو کارلوس لذت می بردم

حمید بوحمدان هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، نمونه گلی را که در ملاقات روز گذشته مقابل تراکتور به ثمر رساند، پیش از این هم زده بود.

13 اردیبهشت 1401

شناخت بیشتر مفاخر فرهنگی و تمدنی ایران در جهان می تواند قدرت بین المللی ما را افزایش دهد، لزوم توجه بیشتر جایزه کتاب سال به پژوهشگران تاریخ و جغرافیا

خبرنگاران - پرتغالی ها نخستین اروپایی هایی بودند که در حوضه خلیج فارس نقش عمده تجاری، نظامی و دیپلماتیک داشتند. آنها برای اولین بار در سال 1507 در هرمز حضور پیدا کردند و سال 1515 یک راهدارخانه در این جزیره ایجاد کردند و برای دو قرن دیگر در این منطقه به طور...

11 اردیبهشت 1401

آخرین راهنمای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث خودرو و موتور اسفند 1400

استفاده از وسایل نقلیه موتوری و خودرو ها باعث شده سرعت کارها در زندگی امروزی افزایش پیدا کند و با توجه به تردد شهری و بین شهری، مقدار خطرات و حوادث احتمالی هم افزایش پیدا نموده است. از این رو بهتر است که برای جبران خسارت های به وجود آمده در تصادف ها از...

11 اردیبهشت 1401

ثبت بافت قدیم شهر دیهوک طبس در فهرست میراث ملی

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، ثبت بافت قدیم شهر دیهوک طبس در فهرست میراث ملی صورت پذیرفت.

10 اردیبهشت 1401

زودروم: همه چیز درباره سفر به شیراز در تابستان

احتمالا وقتی حرف از سفر به شهرهای ایران و گشت و گذار در این شهرها باشد، یکی از گزینه هایی که همه به فکر شان به سرعت می رسد، شیراز است.

8 اردیبهشت 1401

واکنش سازمان انرژی اتمی ایران به ادعای مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

یکی از مقامات سازمان انرژی اتمی در واکنش به ادعای مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر مفقود شدن کارت حافظه یکی از دوربین های آژانس در جریان خرابکاری در تأسیسات هسته ای کرج، تأکید کرد که اتفاقاً آژانس باید جوابگوی این مسئله باشد.

8 اردیبهشت 1401
تعداد: (720)