دلایل کافی برای گردش در آنتالیا

به گزارش وبلاگ جیرا، شهر ساحلی آنتالیا با دارا بودن جاذبه های تفریحی، تاریخی و گردشگری متعدد، مکانی مناسب و پرطرفدار برای سفرهای بهاری و تابستانی می باشد. در ادامه شما را با ده دلیلی که سبب انتخاب این شهر برای گردش می گردد آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

دلایل کافی برای گردش در آنتالیا

ده علت برای اینکه باید آنتالیا را ببینید

آنتالیای باستان دروازه شرقی به ساحل فیروزه ای است. در اینجا ده علت مهم برای بازدید از این شهر مجذوب نماینده ترکیه خدمت شما معرفی می­کنیم. با ما همراه باشید.
1. ریلکس کنید و در یک ساحل مناسب استراحت کنید
مردم محلی هنوز درمورد چگونگی نامگذاری ساحل کلئوپاترا بحث می نمایند، اما معدودی با این نظر که این ساحل یکی از برترین منطقه ها در سواحل آلانیا است، مخالف هستند.

امروزه این ساحل ماسه ای زیبا که مایل ها مسافت دارد، یک نقطه کانونی برای ورزش های آبی است. علاوه بر این، این مکان از تور آنتالیا جای بسیار خوبی برای قدم زدن بین اقامت گاه ها و کافه های ساحلی و لذت بردن از دریا و آفتاب است.

2.گردش در میان تاریخ 200 ساله آنتالیا
سفر به ویرانه های یونانی و رومی در آنتالیا لازم است! مکان آمفی تئاتر باستانی آن بسیار وسیع است که روزی می توانست بیش از 15000 نفر را در خود جای دهد.

معبد آپولو نیز یکی از دیگر تماشای های آنتالیا می­باشد که بازدید از آن به خصوص در هنگام غروب آفتاب حال و هوای خاصی دارد، هنگامی که به نظر می رسد ستون ها در سایه های نارنجی و صورتی روشن می درخشند و این جلوه بسیار زیبایی به این بنای تاریخی می­دهد که می­تواند میزبان تصاویر بسیار زیبایی نیز باشد.

3. مهمانی زیر ستاره ها تا زمان طلوع آفتابدر مورد زیبایی های زندگی شبانه کمر هرچه بگوییم کم گفته ایم. مرکز شهر آن اغلب دارای چندین عرصه تفریح متفاوت هستند.

از همه بهتر مکان های دنجی وجود دارد که می توانید در حال نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب، به آسمان شب خیره شوید و از آب و هوا و چشم انداز ها بدیع این منطقه زیبا لذت ببرید.

4. با روش های قدیمی زندگی در روستا آشنا شوید
با وجود تمام زیبایی های سواحل آناتولی، شرم آور است که تنها از منطقه ها داخل شهر تماشا کنید! جیپ سافاری برترین راه برای کشف کوههای تائوروس است.

از آلانیا می توانید به سمت روستا های دور افتاده در کنار رودخانه Dim حرکت کنید و از چشم انداز ها لذت ببرید و از سنت های باستانی که هنوز هم در حال تغییر است بیاموزید.

5. غذاهای خیابانی را کشف کنید
غذاهای خیابانی و سنتی آنتالیا تنها به کباب محدود نمی­شود. پنکیک های گوجه فرنگی، سرشار از سیب زمینی، پنیر یا گوشت یا پیت، معادل ترکیه پیتزا را امتحان کنید.

شهر قدیمی ساید مملو از غذاهای سنتی کوچک است که رسم و رسوم سنتی ترکی را ارائه می دهند و بسیار شگفت آور هستند.

6. با شعله های آتش جاودان چیمائرا شگفت زده شوید
سیرالی ساحلی بکر و شگفت انگیز است. در یک انتهای این ساحل ویرانه های یونان باستان از اولیمپوس قرار گرفته است که بسیار تماشای است.

یک ساعت پیاده روی از داخل شهر شما را به سمت چیمائرای اسرارآمیز می برد، جایی که شعله های پایدار ناشی از گاز طبیعی که از دامنه کوه بیرون می­آیند به طرز شگفت انگیزی شعله ور هستند…

7. موزیک های بندر آنتالیا بی­نظیر هستند
اگر این موسیقی مورد نظر شما است - چه به صورت زنده و چه به وسیله یک دی جی پخش شده - به منطقه بندر آلانیا بروید. شما می توانید موسیقی اصیل ترکی معتبر را در این مکان تجربه کنید و لذت ببرید.

بعلاوه فستیوال های موسیقی سالانه و ماهانه نیز در این مکان برگزار می­شوند که می­توانید در آن ها شرکت نموده و از موسیقی اصیل ترکی لذت ببرید.

8. خرید هایی عالی و مقرون به صرفه در خیابان های کالیچی
با عبور از دروازه 1880 ساله هادریان، به کالیچی، یکی از قدیمی ترین محله های آنتالیا بروید و در خیابان های سنگی باستانی آن پتانسیل خرید فراوانی خواهید دید.

این جا بهتر و مقرون به صرفه تر از بازارهای عادی آنتالیا می­باشد و برای یافتن صنایع دستی معتبر محلی از جمله وسایل چرمی، جواهرات و فرش عالی است.

9. تماشای طلوع خورشید از بالای دنیا
تله کابین تحتلی در تور آنتالیا یک سفر از دریا به آسمان شما را در مدت زمان فقط 15 دقیقه به ارتفاع 7750 متری از آنتالیا می رساند.

نماهای این قله در هر زمان خیره نماینده است، اما صعود نمایندگان اولیه می توانند بلیط خاصی برای صعود قبل از طلوع آفتاب رزرو نمایند.

این یک تجربه فوق العاده است که قبل از اینکه نور خورشید افق را روشن کند، اولین اشعه خورشید در بالای مدیترانه را مشاهده کنید.

10. آبشارهای تماشای از زمین و دریا را ببینید
در جهت رسیدن به دریا در لارا، رود دودن شامل دو آبشار زیبا است. این آبشارها در یک دره جنگلی واقع در شمال شهر آنتالیا واقع شده اند و در محاصره باغهای زیبا و آرام قرار دارند.یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین تجربه ها در آنتالیا بازدید از این آبشار ها می­باشد!

منبع: سایت ایران ناز

منبع: راسخون

به "دلایل کافی برای گردش در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل کافی برای گردش در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید