اخبار صنعت

بازگشایی موزه راه آهن زاگرس بعد از 2سال

مدیرکل راه آهن زاگرس گفت: موزه راه آهن زاگرس که به علت کرونا تعطیل شده بود در عید نوروز امسال به روی عموم مردم بازگشایی شد.

22 اردیبهشت 1401

هواشناسی درباره بارندگی ها هشدار داد

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار در سطوح نارنجی و زرد از بارش برف و باران در 22 استان خبر داد.

20 اردیبهشت 1401

بوحمدان: نمونه گلم به تراکتور را قبلاً هم زده بودم، از کاشته زدن روبرتو کارلوس لذت می بردم

حمید بوحمدان هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، نمونه گلی را که در ملاقات روز گذشته مقابل تراکتور به ثمر رساند، پیش از این هم زده بود.

13 اردیبهشت 1401

مهاجرت آب های کارستی به پاکستان و تشدید خشکسالی در سیستان، نادیده گرفتن منابع کارست در مشهد

رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، شیراز، طبس و اصفهان را نمونه ای از شهرهای ایران نام برد که از گذشته از منابع آب کارستی برای شرب بهره می بردند، گفت: آب کارست تجدیدپذیر است، از این رو پروژه ای را در کوه های کپه داغ خراسان رضوی و شمالی برای تامین...

2 اردیبهشت 1401

رکورد تولیدی نو ذوب آهن اصفهان در بخش فولادسازی

خبرنگاران/اصفهان تلاشگران ذوب آهن اصفهان همزمان با دهه فجر پیروز شدند، رکورد روزانه جدیدی در تعداد ذوب با دو کنورتور در بخش فولاد سازی ثبت کنند.

29 فروردین 1401

لزوم اصلاح بعضی از شاخص های ضوابط تاسیسات گردشگری

مشاور عالی خدمات #گردشگری گفت: اصلاح بعضی از شاخص های ضوابط تازه و تسریع در تدوین ضوابط دیگر تأسیسات گردشگری از جمله مسائلی است که احتیاج به تدقیق افزون تری دارد.

18 فروردین 1401

مدیر کاخ سعدآباد تغییر کرد

وحید رحمتی با حکم علی دارابی، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیر کاخ موزه سعدآباد شد.

14 اسفند 1400

گلایه سرمربی امید برق شیراز از فدراسیون

خبرنگاران/فارس سرمربی امیدهای برق از شرایط برگزاری بازی های پایه کشوری ابراز گلایه مندی و با تشریح شرایط تیمش و برگزاری رقابت های فوتبال پایه در فارس و شیراز، واگویه هایی را نسبت به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

13 اسفند 1400

گودال هایی که تبدیل به خانه شدند!

خانه های یائودانگ در چیندر شمال چین فلاتی به نام Loess هست که مردم آنجا برای بیش از 4 هزار سال در غارهایی به نام یائودانگ زندگی می نمایند که به زبان چینی یعنی خانه های غاری شکل. برخی از این خانه ها بر روی دیواره کوه ها حفاری می شوند و برخی از آن ها هم به طور...

9 اسفند 1400

دور زدن قانون درج قیمت ها، خبری از نظارت بر بازار نیست

امروز گله عمده مصرف کنندگان افزایش قیمت کالا ها با درج قیمت تولیدکننده است که این موضوع باید مورد آنالیز جدی وزارت صنعت قرار گیرد.

1 اسفند 1400

خبر مهم برای بازار خودرو ، فراوری دوگانه سوزها نصف شد

به گزارش خبرنگاران، علت کاهش فراوری و بی علاقگی خودروسازان برای کاهش فراوری خودروهای دوگانه سوز چیست؟

24 بهمن 1400

تکمیل و ارسال پرونده غار علیصدر برای ثبت جهانی

پرونده غار علیصدر برای ثبت جهانی تکمیل شد و ارسال شد. با خبرنگاران همراه باشید تا از جزئیات آن مطلع شوید.

23 بهمن 1400

حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در اولویت مرکز شتابدهی است

مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در راستای برقراری ارتباط مؤثر بین صنعت گران و نخبگان، صادرات محصولات و خدمات فناورانه و از سویی بسترسازی برای سرمایه گذاری روی ایده های نو، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

21 بهمن 1400

توسعه روابط روسیه و ترکمنستان در سال 2021

بر اساس گزارش کارشناسان منطقه، همکاری تجاری ترکمنستان و روسیه در سال جاری رشد پایداری را نشان می دهد.

15 بهمن 1400

بهشتی پور:اهمیت مرز مغری را تبیین کنیم؛ بحث تمامیت ارضی مطرح است

دکتر حسن بهشتی پور در همایش بین المللی آنالیز تحولات قفقاز گفت: این مسئله خیلی اهمیت دارد که ما مرز مغری و اهمیتش را برای افکار عمومی و همینطور داخل تبیین کنیم. از همه مهمتر این است که استان های آذری زبان ما اهمیت برقراری این موازنه در ارتباط ایران با...

14 بهمن 1400

برای مسموم نشدن با گاز مونوکسید کربن این هشدار ها را جدی بگیرید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد خطر مسمومیت با مونوکسید کربن هشدار داد و توصیه هایی را برای جلوگیری از گازگرفتگی ارائه کرد.

13 بهمن 1400

دلایل کافی برای گردش در آنتالیا

شهر ساحلی آنتالیا با دارا بودن جاذبه های تفریحی، تاریخی و گردشگری متعدد، مکانی مناسب و پرطرفدار برای سفرهای بهاری و تابستانی می باشد. در ادامه شما را با ده دلیلی که سبب انتخاب این شهر برای گردش می گردد آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

5 بهمن 1400

1022 کارگر در جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان نام نویسی کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با انتها مهلت نام نویسی جامعه هدف در سی و سومین جشنواره امتنان، یک هزار و 22 نفر از کارگران استان درجشنواره ثبت نام کردند.

28 دی 1400

مصرف گاز طبیعی بر تولید پیشی گرفت

خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، با تاکید بر رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، خاطرنشان کرد که اکنون مصرف بر تولید پیشی گرفته است.

28 دی 1400

شروع رقابت نماینده والیبال ایران از فردا

به گزارش خبرنگاران، رقابت های والیبال قهرمانی جام باشگاه های دنیا از 16 تا 21 آذرماه جاری به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار می گردد. تیم والیبال سیرجان نماینده ایران در این دوره از مسابقات است که حضور این تیم با حواشی بسیاری همراه بود.

27 دی 1400
تعداد: (160)