1022 کارگر در جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان نام نویسی کردند

به گزارش وبلاگ جیرا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با انتها مهلت نام نویسی جامعه هدف در سی و سومین جشنواره امتنان، یک هزار و 22 نفر از کارگران استان درجشنواره ثبت نام کردند.

1022 کارگر در جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان نام نویسی کردند

به گزارش وبلاگ جیرا ، از زاهدان ، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و کوشش براساس اجرای ماده 195 قانون کار هر سال در سطح استانی و کشوری برگزار می گردد.

وی فرهنگ سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و کوشش در بین نیرو های مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت های علمی و تجربی در جامعه کار و فراوری، تشویق جامعه کار و فراوری به بهره گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و فراوری را از اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت : نام نویسی در سی و سومین جشنواره امتنان، از 27 مهر سالجاری شروع و پس از یک نوبت تمدید تا 12 آذر به وسیله سامانه جشنواره ادامه داشت.

وی با بیان اینکه از مجموع ثبت نام کنندگان در سی و سومین جشنواره یک هزار و 22 نفر مربوط به سیستان و بلوچستان است اظهارداشت: این آمار به نسبت سال 99 رشد 39 درصدی مقدار مشارکت جامعه هدف را در استان نشان می دهد.

جهاندیده بیشترین تعداد افرادی که اطلاعات خود را در سامانه جشنواره به ثبت رسانده اند را مربوط به بخش خدمات اظهار داشت و اضافه کرد: بخش های صنعت و کشاورزی به ترتیب در ردیف بعدی قرار دارند.

وی گفت: پس از انجام فرایند داوری، نفرات برگزیده تعیین و از آن ها در هفته کار و کارگر تجلیل خواهد شد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "1022 کارگر در جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان نام نویسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1022 کارگر در جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان نام نویسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید