بیمه های منطقه ها آزاد و حذف مزیت های رقابتی

به گزارش وبلاگ جیرا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری: در پی کسب مزیت های رقابتی هستیم!

بیمه های منطقه ها آزاد و حذف مزیت های رقابتی

به گزارش وبلاگ جیرا، الهام جلوی با بیان این که این شرکت با استفاده سالها تجربه کارشناسی مدیران و کارشناسان تراز اول صنعت بیمه و دانش فنی اندوخته ناشی از آن، می تواند یاری های ارزنده ای در حوزه ارزیابی و انتقال ریسک در چارچوب بیمه های اتکایی بین المللی داشته باشد، اظهار کرد: مدیران شرکت بیمه آسماری با بزرگترین شرکت های بیمه منطقه ای و بین المللی همکاری داشته اند و از این رو با دسترسی به بزرگترین بازارهای جهانی بیمه، توانایی این را دارند که در راستای حفظ و حراست از سرمایه های کشور در منطقه ها آزاد صنعتی و منطقه ها ویژه مالی خدمات ارائه کنن.

وی استفاده از دانش روز جهان همزمان با ارائه جدیدترین محصولات بیمه ای رایج در سطح بین المللی را از توانایی های این شرکت خواند و اضافه کرد: مدیریت ریسک و ایجاد اطمینان نهایی برای امنیت در سرمایه گذاری های ملی و بین المللی، بخشی از استراتژی شرکت بیمه آسماری است.

جلوی با اعلام این که شرکت بیمه آسماری، برترین شرکت بیمه ای از نظر رضایتمندی مشتریان در سطح کشور است، ادامه داد: این شرکت با برخورداری از سازمانی یادگیرنده، فناوری های پیشرفته، کارکنانی خلاق و متعهد با ارائه برترین خدمات، موجبات رضایت مشتریان و سایر ذی نفعان خود را فراهم آورده است.

مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری یکی از مهمترین عوامل رشد پرتفوی صنعت بیمه را همراهی و همسویی با احتیاج مشتریان در طراحی محصولات خواند و گفت: شرکت بیمه آسماری اطلاعات مشتریان را به وسیله شبکه فروش دریافت و کمبودها در حوزه احتیاجهای آنها را رفع می نماید تا خدمات بر اساس قوانین، مقررات و آیین نامه های شورای عالی بیمه، به برترین شکل برای آنها در دسترس باشد.

او پرداخت صحیح، دقیق و به موقع خسارت را مهمترین بخش خدمات پس از فروش بیمه ای خواند و با بیان این که بیمه گر باید ریسک های بیمه گزار را به درستی شناسایی نموده و آن را به حداقل برساند، اعلام نمود: با این روش است که رضایت بیمه گزار تامین می گردد و مشتری به بیمه گر خود وفادار می ماند.

جلوی با تاکید بر این که بیمه آسماری کوشش می نماید بیمه نامه هایی عرضه کند که احتیاج حداکثری مشریان رفع گردد، گفت: با توجه به اقلیم منطقه ها آزاد، مشتریان ما بیشتر از پوشش های بیمه های مسئولیت، بیمه های شناور در قبال مالکین شناور، بیمه های مسئولیت کارفرمای صنعتی و خدماتی و بیمه های مسئولیت کارفرمای عمرانی و ساختمانی استفاده می نمایند.

وی بعلاوه فروش غیرحضوری بیمه نامه در بعضی رشته ها را سخت و یا غیرممکن ارزیابی کرد و گفت: به عنوان مثال برای صدور بیمه نامه مسئولیت یا مهندسی، تعامل چهره به چهره با مشتری و نیز بازدید از مورد بیمه احتیاج است.

مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری با بیان این که صنعت بیمه به صورت مستقیم از شرایط مالی کشور تاثیر می پذیرد، گفت: هر چه پروژه های عمرانی و مهندسی با رونق روبرو باشد، بیمه نامه های مسئولیت و مهندسی نیز فروش بیشتری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بیمه های مسئولیت از نوع بیمه های کارفرمایی محسوب می شوند و دو چندان تحت تاثیر شرایط مالی کشور قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بیمه های منطقه ها آزاد و حذف مزیت های رقابتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه های منطقه ها آزاد و حذف مزیت های رقابتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید