شرایط کسب سهمیه کاراته برای بازی های جهانی بیرمنگام اعلام شد

به گزارش وبلاگ جیرا، شهر بیرمنگام در ایالات متحده تیرماه سال آینده میزبان بازی های جهانی 2022 است که طی آن رقابتهای کاراته طی روزهای 17 و 18 تیرماه برنامه ریزی شده است. بر همین اساس فدراسیون جهانی مراحل کسب سهمیه را برای حضور در این مسابقات سه مرحله خاطرنشان کرد.

شرایط کسب سهمیه کاراته برای بازی های جهانی بیرمنگام اعلام شد

در مرحله نخست نفراتی که در مسابقات جهانی 2021 امارات پیروز به کسب مدال های طلا و نقره می شوند به همراه دارنده مدال برنزی که در رنکینگ جهانی بعد از سرانجام این مسابقات صندلی بهتری داشته باشد، بلیط سفر به توکیو را دریافت می نمایند. نکته اینکه دارنده مدال برنز دوم در صورتی که پس از رنکینگ اعلام شده در 1 مارس 2022 رنکینگ بالاتری داشته باشد جایگزین نفر دارنده مدال نخست می گردد.

اما در مرحله دوم سه سهمیه به سه نفر نخست رنکینگ هر رده در تاریخ 1 مارس 2022 تعلق خواهد گرفت. در صورت حضور نفراتی که در مرحله نخست کسب سهمیه نموده اند در بین نفرات اول تا سوم رنکینگ، کاراته کاهای بعدی طبق صندلی در رنکینگ انتخاب خواهد شد.

در مرحله سوم یک سهمیه به میزبان که در رنکینگ 1 مارس 2022 بالاترین صندلی را داشته باشد تعلق خواهد نمود. در این مورد هم اگر میزبان نماینده در هر رده ای نداشته باشد، بدون در نظر دریافت شرایط میزبانی، سهمیه به کاراته کایی که در آن تاریخ بالاترین رنک را داشته باشد تعلق می گیرد.

کاراته که سابقه ده دوره حضور در این بازی های را دارد، پس از چند دوره غیبت بار دیگر به بازی های جهانی باز گشته و قرار است در دو بخش کاتا و کومیته با نزدیک به 90 ورزشکار در 12 رده شاهد رقابت کاراته کاها باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط کسب سهمیه کاراته برای بازی های جهانی بیرمنگام اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کسب سهمیه کاراته برای بازی های جهانی بیرمنگام اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید