شعر بانوان نسل سوم و چهارم انقلاب بسیار خواندنی است

به گزارش وبلاگ جیرا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، به همت محفل ادبی پروین اعتصامی اداره کل کتابخانه های عمومی و بنیاد نخبگان استان نشست تخصصی شعر با عنوان زیر یک سقف با موضوع خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در فضای مجازی برگزار گردید.

شعر بانوان نسل سوم و چهارم انقلاب بسیار خواندنی است

مجید شرافت، شاعر درباره شرایط شعر بانوان نسل دوم و سوم انقلاب، گفت: در شعر بانوان به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی رگه های تازه ای وجود دارد که نکات بسیار خوب و کلیدی را مطرح می نماید. عاشقانه های خانوادگی و پاکی که در این سال ها منتشرشده، بسیار خواندنی و جذاب است.

وی بر اهمیت و صندلی شعر آئینی تاکید نمود و یادآور شد: شاعران آئینی رسالت مهمی بر عهده دارند و باید با اشعار خود در خدمت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشند.

این شاعر جوان، نهضت حسینی و صندلی آن را مورد اشاره قرارداد و اعلام کرد: اگر سبک زندگی ما رنگ و بوی اربعین پیدا کند زمینه ساز ظهور می گردد و زندگی زیبا و سعادتمندی را پدید می آورد.

عاطفه جوشقانیان، دبیر محفل ادبی پروین اعتصامی هدف از ایجاد محفل را بهره مندی از ظرفیت کتابخانه های عمومی و آشنایی اعضا با مفاخر ادبی و فرهنگی کشور معرفی کرد و اضافه نمود: در هر استان یک محفل ادبی با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای نسل جوان توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور ایجاد شده است که در استان قم نیز این رخداد مبارک به تازگی شکل گرفته است.

دبیر محفل ادبی پروین اعتصامی، اضافه نمود: در این محفل از اهالی قلم قم که به تازگی وارد این حوزه شدند استفاده خواهیم کرد چراکه هدف نهاد کتابخانه های عمومی کشور نهادینه سازی و غنای فرهنگی و ادبی هر استان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شعر بانوان نسل سوم و چهارم انقلاب بسیار خواندنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعر بانوان نسل سوم و چهارم انقلاب بسیار خواندنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید