صادرات کود ایرانی که میوه ضد سرطان راهی بازار می نماید

به گزارش وبلاگ جیرا، مدیر یک شرکت دانش بنیان گفت: در جهت فراوری فرآورده های بیولوژیک به دانش فنی طراحی و ساخت بیورآکتور هایی تا ظرفیت 2500 لیتر با سیستم کنترل PLC دست یافته ایم.

صادرات کود ایرانی که میوه ضد سرطان راهی بازار می نماید

سیامک علیزاده مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: شرکت ما با هدف فراوری فرآورده های کود های بیوتکنولوژی و ارگانیک، در سال 1384 تاسیس شده است و ماموریت ما حفاظت از منافع کشاورزان، حفظ محیط زیست و تامین سلامت مصرف نمایندگان مواد غذایی است.

او با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: تمام تجهیزات فراوری فرآورده های بیولوژیک، مراحل طراحی و ساخت بیورآکتور ها کاملا در داخل کشور و بدون استفاده از هرگونه اعتبارات ارزی و وابستگی به خارج از کشور به دست محققان و متخصصان داخلی اجرا شده است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: در این جهت به دانش فنی طراحی و ساخت بیورآکتور هایی تا ظرفیت 2500 لیتر با سیستم کنترل PLC دست یافته ایم، در حال حاضر 12 بیورآکتور با حجم های 50 تا 2500 لیتر به صورت تمام اتوماتیک در خط فراوری این شرکت در حال کار است.

علیزاده گفت: ما با تکیه بر توانایی های متخصصان و کارشناسان داخلی در عرصه بیوتکنولوژی صنعتی، محصولاتی با کیفیت برتر از استاندار های جهانی و بهتر و ارزانتر از محصولات موجود در بازار های بین المللی فراوری می کنیم.

او اعلام کرد: پس از سال ها تحقیق با اختراع تکنولوژی فراوری کود بیولوژیک از منبع باکتری Azotobacter crocococcus ایرانی شروع شد.

فراوری اولین نمونه داخلی چسب ممبران در ایران

صادرات 300 هزار بطری کود ارگانیک به کشور ساحل عاج

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: ما توانستیم 300 هزار بطری کود ارگانیک به کشور ساحل عاج صادر بکنیم، از ویژگی های این کودها می توان به جلوگیری از ایجاد آلودگی خاک و منابع آب های سطحی و زیر زمینی، جلوگیری از توسعه بیماری های ناشی از مصرف آب و محصولات آلوده به ترکیبات نیتروژنه ای که در اثر کاربرد کود های شیمیایی به ویژه کود های نیتروژنه ایجاد می شوند، اشاره نمود.

او ادامه داد: سموم بیولوژیک فراوریی این شرکت حاصل از جداسازی و فراوری صنعتی میکروارگانیسم های باکتریایی و قارچی می باشد که قادر هستند بین 50 تا 100 درصد بعضی از آفات و بیماری های مهم گیاهان را کنترل نمایند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به عملکرد های دیگر این نوع کود اظهار کرد: یک لیتر از این محصول معادل با 100 کیلوگرم کود شیمیایی اوره و 50 کیلوگرم سوپرفسفات تریپل، افزایش عملکرد محصول و بهبود عطر و طعم محصولات، افزایش حلالیت و بهره برداری از فسفر و کلسیم خاک برای گیاه است.

او ادامه داد: این کود موجب بهبود کیفیت خاک می گردد، خطری برای انسان، حشرات و دام ندارد، همچنین مناسب با محیط زیست و 100% ارگانیک است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صادرات کود ایرانی که میوه ضد سرطان راهی بازار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات کود ایرانی که میوه ضد سرطان راهی بازار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید