مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد آدینه 6 اسفند ماه 1400 سرویس دهی ندارد

به گزارش وبلاگ جیرا، با توجه به ادامه عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط 5 متروی تهران و حومه، سرویس دهی در محدوده ایستگاه های کرج تا هشتگرد، آدینه 6 بهمن ماه امسال انجام نمی گردد.

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد آدینه 6 اسفند ماه 1400 سرویس دهی ندارد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ جیرا، پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط 5 متروی تهران در محدوده ایستگاه های کرج تا هشتگرد از 22 دی ماه شروع شده است و طبق برنامه ریزی، روز های آدینه و تعطیل تردد قطار در این محدوده انجام نمی شود و همچون گذشته، به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی های لازم با کمیته فنی استانداری البرز، سازمان اتوبوس رانی و پلیس راهور جهت انتقال مسافران صورت گرفته است.

لازم به ذکر است فاز اول تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری به طول ده کیلومتر است و هر هفته از ساعت 24 روز پنجشنبه شروع و با کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و تا صبح روز شنبه خط برای سرویس دهی مسافری آماده می شود و تا کنون کار اورهال 5200 متر آن در جهت اصلی و اقدامات تکمیلی اورهال در سایر بخش ها و پایانه مهرشهر به طول 1500 متر به طور کامل صورت گرفته است.

لازم به شرح است در روز آدینه 6 اسفندماه سرویس دهی در خط 5 متروی تهران از ایستگاه کرج تا تهران (صادقیه) و بالعکس طبق جدول زمان بندی قبلی و بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد آدینه 6 اسفند ماه 1400 سرویس دهی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد آدینه 6 اسفند ماه 1400 سرویس دهی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید