محمدی: شرایط میزبانی تاجیکستان خوب نیست، سن تیم امید شاید بازهم پایین تر بیاید

به گزارش وبلاگ جیرا، مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: تاجیکستان از لحاظ سخت افزار و حتی اینترنت با کشور خودمان هم قابل قیاس نیست و محدودیت های زیادی داریم.

محمدی: شرایط میزبانی تاجیکستان خوب نیست، سن تیم امید شاید بازهم پایین تر بیاید

به گزارش وبلاگ جیرا، محمد محمدی درباره شروع مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا، گفت: در جلسه پیش از این مسابقات روی مسائل انضباطی و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شد. بعلاوه بنا شد در بازی اول تیم ایران سفید و دروازه بان مان لباس مشکی بر تن کند. مشکل خاصی نیست و امیدوارم فردا استارت خوبی برای حضور در المپیک بزنیم.

وی اشاره نمود: امروز تست کرونا گرفته شده و احتمالا فردا نیز قبل از بازی با نپال بازهم تست گرفته خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال امید ایران درباره میزبانی تاجیکستان از این مسابقات بیان کرد: از لحاظ سخت افزار و حتی اینترنت امکانات اینجا حتی با کشور خودمان هم قابل قیاس نیست و محدودیت های زیادی داریم. شرایط اتاق ها خیلی ایده آل نیست ولی باید نسبت به تصمیم AFC تمکین کنیم. امیدواریم در بازی ها مسئله ای نباشد ما در ایران نیز روی چمن مصنوعی تمرین کردیم ولی شرایط چمن خودمان خیلی بهتر از اینجا بود. روی این چمن زیاد بازی می گردد و احساس می کنم شرایط خیلی حرفه ای نیست.

محمدی درباره شرایط تیم نیز گفت: خداراشکر همه بچه ها شرایط خوبی دارند و هیچ مصدومی نداریم. همه با جدیت کار می نمایند و امیدواریم 3 بازیکن دیگر نیز به ما اضافه شوند تا با تیم کامل برای بازی دوم و سوم آماده شویم. قرار است این بازیکنان روز سه شنبه به ما ملحق شوند. باید از باشگاه ها تشکر کنم که یاری کردند با تیم کامل راهی این مسابقات شویم.

وی اشاره نمود: فکر می کنم بازی فردا مقابل نپال برای ما یک بازی تدارکاتی محسوب گردد تا بتوانیم برای بازی های بعدی خود را آماده کنیم تا در آخر با حداکثر امتیاز به کشور برگردیم و خود را برای دور بعدی آماده کنیم.

محمدی درباره اینکه قرار است تیم امید به بازی های آسیایی 2022 نیز اعزام گردد، گفت: این بحثی است که آقای مهدوی کیا و ماجدی باید با کمیته ملی المپیک ادامه دهند تا تیم با شرایط خوبی آماده گردد.

وی درباره اینکه سن تیم امید 2 سال کمتر از سقف معین شده است، گفت: این کار برای آماده سازی تیم برای بازی های آسیایی و مقدماتی المپیک است و شاید سن این تیم بازهم پایین تر بیاید. تصمیم بر این است که تیمی تشکیل گردد که پشتوانه تیم ملی بزرگسالان ایران گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدی: شرایط میزبانی تاجیکستان خوب نیست، سن تیم امید شاید بازهم پایین تر بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: شرایط میزبانی تاجیکستان خوب نیست، سن تیم امید شاید بازهم پایین تر بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید