مردم معمولی، قسمت پنجم؛ طلایی های بی آب و رنگ

به گزارش وبلاگ جیرا، خبرنگارانـ قسمت پنجم سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان روز پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

مردم معمولی، قسمت پنجم؛ طلایی های بی آب و رنگ

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

باربارا به دلیل ضرر هنگفت آژانس مسافرتی تصمیم به اخراج چهار کارمندش گرفته است، کارمند های او، اما به این سادگی اخراج بشو نیستند...

ایرج برای باربارا حساب و کتاب آژانس مسافرتی را تشریح می نماید و باربارا متوجه می گردد که آژانس ضرر و زیان زیادی به بار آورده است و نه تن ها حقوق عقب افتاده کارمندانش را نمی تواند بدهد؛ بلکه ادامه کار نیز غیرممکن شده است.

باربارا تصمیم می گیرد دختر خاله ها را که در آژانس برای او کار می کردند، اخراج کند. اما دخترخاله ها این اخراج را نمی پذیرند و با هر ترفندی که شده مرکز را ترک نمی نمایند. کار به جایی می کشد که باربارا عاجز می ماند و این بردیاست که وارد ماجرا می گردد و سعی می نماید دخترخاله ها را راضی به ترک مرکز کند.

دختر خاله ها می فرایند؛ اما طولی نمی کشد که با مادرانشان بر می گردند و باربارا و بردیا که نمی توانند در مقابل خاله هاشان مقاومتی نمایند، همه چیز را گردن ایرج می اندازند و او نه تن ها سپر بلای آن ها می گردد، مجبور می گردد حقوق و مزایای دختر خاله ها را نیز خودش پرداخت کند.

در قسمت پنجم سریال مردم معمولی هم اتفاق امیدوار نماینده ای نمی افتد و همان فرایند پایین تر از معمولی سریال ادامه دارد. حتی یک سریال کمدی معمولی هم از مردم معمولی بامزه تر و خنده دارتر است. یک دوربین ثابت در میدان انقلاب یا هر میدان دیگری در تهران که رفت و آمد معمولی مردم معمولی را ثبت و ضبط کند، به مراتب شاهد اتفاقات خنده دارتری نسبت به مردم معمولی خواهد بود. هیچ داستان جالبی، هیچ شخصیت بانمکی، هیچ موقعیت خنده داری و هیچ آب و رنگ جالبی در مرکز تناسب طلایی رامبد جوان دیده نمی گردد.

بازی های رامبد جوان و شبنم مقدمی نیز با اغراق ها و جیغ و فریادهایشان نهایتاً تا همین قسمت پنجم برای مخاطبان باقی مانده این سریال قابل تحمل خواهد بود. مخاطبان اندکی که با اعلام میزان رضایت شان در سامانه پخش نماینده این سریال رکوردی جالب ثبت نموده اند و درصد رضایت این سریال را حتی از بی کیفیت ترین آثاری که تا به امروز در شبکه نمایش خانگی منتشر شده، پایین تر آورده است.

منبع: فرارو

به "مردم معمولی، قسمت پنجم؛ طلایی های بی آب و رنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم معمولی، قسمت پنجم؛ طلایی های بی آب و رنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید