شرایط کرونا در بوشهر نگران کننده است

به گزارش وبلاگ جیرا، خبرنگاران/بوشهر سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از شرایط نگران کننده شیوع بیماری کرونا در استان اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 213 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

شرایط کرونا در بوشهر نگران کننده است

دکتر احمد یزدان پناه آدینه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 80 بیمار تازه در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که تست کرونای 21 نفر از مثبت اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 26 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند اضافه کرد: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه کرونایی، 2 نفر در شرایط حاد این بیماری قرار گرفته است.

دکتر یزدان پناه مطرح نمود: امروز سه نفر از هم استانی های عزیزمان بر اثر بیماری کرونا فوت شده اند که یک مورد آقایی 87 ساله با سابقه واکسیناسیون و بدون بیماری زمینه ای که دو دوز واکسن را دریافت نموده، یک خانم 85 ساله بدون بیماری زمینه ای و یک خانم 90 ساله با بیماری زمینه ای فشارخون بالا و بدون سابقه دریافت واکسن بوده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توضیح داد: در شبانه روز گذشته 106 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند که از این تعداد، ابتلای 49 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

دکتر یزدان پناه اضافه کرد: تا به امروز دو هزار و 52 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر لزوم انجام واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار داشت: از شروع شیوع کرونا تا به امروز 97 هزار و 994 نفر دراین استان به کووید-19 مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرایط کرونا در بوشهر نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کرونا در بوشهر نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید