(ویدئو) انتقاد روحانی از مواضع مقامات وزارت بهداشت

به گزارش وبلاگ جیرا، حسن روحانی رییس جمهور از بعضی مواضع مقامات بهداشت و درمان درباره کنترل بیماری کرونا انتقاد کرد. او خواهان شنیده شدن صدای واحد از سوی مسئولین ستاد ملی کرونا شد.

(ویدئو) انتقاد روحانی از مواضع مقامات وزارت بهداشت

در روزهای اخیر وزیر بهداشت و بعضی از معاونان او دستگاه های دیگری دولتی به ویژه وزارت کشور و میراث فرهنگی و گردشگری را در ممانعت از انجام سفرهای مردم در نوروز عامل اصلی ایجاد پیک چهارم کرونا در کشور می دانند.

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در این رابطه در گفت وگویی تلویزیونی گفته بود بعضی در ستاد ملی کرونا مانع شدند تا از فرصت طلایی عید برای خاموش کردن شعله های کرونا استفاده کنیم. نمی توانم اسامی این افراد را بگویم.

حریرچی به نوعی انگشت اتهام را به سمت وزارت کشور گرفته بود.

پیش از ان نیز سهید نمکی وزیر بهداشت نیز از نبستن جاده ها و ممانعت ازا نجام سفرها انتقاد نموده بود.

اما امروز حسن روحانی در این رابطه در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: صدای ستاد کرونا باید واحد باشد. همه اعضا باید از تصمیمات ستاد حمایت نمایند و هرکسی در تلویزیون یک حرفی نزند تا بهانه به دست ضدانقلاب و ضد ایران ندهیم و کادر درمان را خسته نکنیم و نباید مردم را دچار یأس کنیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

در روزهای اخیر و با بالا دریافت شیوع کرونا در کشور شایعه اختلاف دو عضو اصلی ستاد کرونا یعنی وزیر کشور و وزیر بهداشت هم مطرح شد و گفته می شد وزیر کشور قهر نموده است که البته تکذیب شد.

منبع: فرارو

به "(ویدئو) انتقاد روحانی از مواضع مقامات وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) انتقاد روحانی از مواضع مقامات وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید