سلامتی و پزشکی

100 نوع مجوز مشاغل خانگی ظرف سه روز صادر خواهد شد

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت 100 نوع مجوز مشاغل خانگی هم پس از دریافت استعلام ظرف سه روز صادر خواهد شد.

25 اردیبهشت 1401

بازگشایی موزه راه آهن زاگرس بعد از 2سال

مدیرکل راه آهن زاگرس گفت: موزه راه آهن زاگرس که به علت کرونا تعطیل شده بود در عید نوروز امسال به روی عموم مردم بازگشایی شد.

22 اردیبهشت 1401

شرایط کرونا در بوشهر نگران کننده است

خبرنگاران/بوشهر سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از شرایط نگران کننده شیوع بیماری کرونا در استان اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 213 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

19 اردیبهشت 1401

آخرین راهنمای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث خودرو و موتور اسفند 1400

استفاده از وسایل نقلیه موتوری و خودرو ها باعث شده سرعت کارها در زندگی امروزی افزایش پیدا کند و با توجه به تردد شهری و بین شهری، مقدار خطرات و حوادث احتمالی هم افزایش پیدا نموده است. از این رو بهتر است که برای جبران خسارت های به وجود آمده در تصادف ها از...

11 اردیبهشت 1401

12 درصد تخت های بیمارستانی در اختیار بیماران کروناست

خبرگزاری خبرنگاران-وزیر بهداشت گفت: 12 درصد تخت های بیمارستانی و 23 درصد تخت های ویژه بیمارستان های کشور در اختیار بیماران کرونایی است.

25 فروردین 1401

تا کنون 6 نفر در این کشور به اومیکرون مبتلا شده اند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایسنا، مقامات بهداشت ترکیه از شناسایی 6 فرد مبتلا به گونه اومیکرون کووید19 خبر دادند. این مبتلایان در استانبول و غرب ازمیر گزارش شده اند.

24 فروردین 1401

مدیر کاخ سعدآباد تغییر کرد

وحید رحمتی با حکم علی دارابی، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیر کاخ موزه سعدآباد شد.

14 اسفند 1400

برترین داروی های خانگی برای برطرف سرفه؛ بهبود سرفه در چند دقیقه

سرفه یکی از شایع ترین علائم بیماری هایی است که در فصل زمستان با آن روبرو می شویم؛ سرفه اغلب نه تنها با سرماخوردگی، بلکه با آنفولانزا و عفونت کروناویروس نیز همراه است.

12 اسفند 1400

پیروزی برابر شهر خودرو اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد

سولدو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر شهر خودرو توضیحاتی را اعلام کرد.

2 اسفند 1400

هوای شیراز برای تردد گروه های حساس خوب نیست

خبرنگاران/فارس معاون نظارت و پایش محیط زیست فارس اظهار داشت که امروز، پنج شنبه 25 آذر، کیفیت هوای شیراز برای تردد گروه های حساس مناسب نیست.

27 بهمن 1400

تست : کدام تصویر را دوست دارید؟ ، چه شخصیتی دارید ؟!

خبرنگاران: در این تست شخصیت هم سرگرم خواهید شد و هم رازهای نهفته شخصیت خود را کشف خواهید کرد، تنها کافی است تصویر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

25 بهمن 1400

بار پرداخت بدهی ماهانه 10 هزار میلیارد تومان دولت روحانی بر دوش دولت رئیسی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شاهد فقدان آینده نگری در دولت حسن روحانی در کنار آینده فروشی بودیم به طوری که ماهانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان دولت فعلی باید اقساط دولت قبلی را در قالب اوراق و سررسید اوراق و بدهی ها پرداخت کند.

20 بهمن 1400

اومیکرون به ایران رسید؟

94 کشور موارد قطعی ابتلا به کرونای اومیکرون را تأیید نموده اند و در کنار فرایند صعودی ابتلا در کشور های اروپایی، تعداد کشور های آسیایی و همسایه های ایران درگیر این ویروس هم در حال افزایش است.

1 بهمن 1400

عروس دشت های ایران کجاست؟

تصور کنید که قرار است جایی برویم که در ورودی جاده ابرها به استقبال مان می آیند و نوید طبیعت گردی ای بکر را بهمان می دهند. به این پیشنهاد جواب رد می دهیم؟ جواهر دشت، روی قله های گیلان چنین جایی ست. بیشتری ها معمولا تابستان و بهار به اینجا می آیند و برای تماشا...

30 دی 1400

مصرف گاز طبیعی بر تولید پیشی گرفت

خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، با تاکید بر رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، خاطرنشان کرد که اکنون مصرف بر تولید پیشی گرفته است.

28 دی 1400

5 هزار طرفدار در بازی پرسپولیس با صنعت نفت وارد استادیوم می شوند

به گزارش خبرنگاران، با مجوز سازمان لیگ فوتبال و مسئولان استادیوم آزادی ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با حضور تماشاگر برگزار می گردد.

25 دی 1400

راهنمای کامل خرید کاکتوس؛ انواع و نکات نگهداری هر کدام

کاکتوس ها را می توان گیاهانی مقاوم با ویژگی های مختلف در نظر گرفت که هر یک شکل ها، رنگ ها و علایق خاص و متنوع خود را دارند. گونه هایی از کاکتوس وجود دارند که ارتفاع آن ها فقط 2 سانتی متر است، در حالی که بعضی از آن ها چندین متر بلندی دارند. بعضی از کاکتوس ها...

15 دی 1400

دارو های بیماران ای بی در تعهدات نو بیمه ای رایگان شد، افزایش سهم تامین اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان

خبرگزاری خبرنگاران- سهم سازمان تامین اجتماعی از بیمه تکمیلی بازنشستگان 30 درصد بود که سال جاری به 50 درصد افزایش یافته است.

12 دی 1400

تصمیم گیری درباره 2 قرص تازه ضدکرونا؛ فردا

تهران (پانا) - دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا، درباره شرایط آنالیز و تصمیم گیری درباره استفاده از دو قرص ضد کرونای مولنیپیراویر و پکسلووید در کشور شرح داد.

10 دی 1400

چه درختانی مناسب فضای سبز تهران نیست؟

گونه های گیاهی نه تنها زیبایی های بصری برای شهر به همراه دارند بلکه اگر به درستی و بر اساس شرایط اکولوژیک انتخاب شوند، می توانند ترافیک، انعکاس نورهای منفی و امواج شدید صوتی را کنترل نمایند. در حال حاضر اغلب گونه های درختی شهر تهران از جمله کاج، سرو و...

8 دی 1400
تعداد: (223)