پیروزی برابر شهر خودرو اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد

به گزارش وبلاگ جیرا، سولدو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر شهر خودرو توضیحاتی را اعلام کرد.

پیروزی برابر شهر خودرو اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد

به گزارش وبلاگ جیرا، زوانیمیر سولدو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر شهر خودرو اظهار کرد: این مسابقه برای ما بسیار سخت بود. قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم این مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد؛ چون راستا تیم را تعیین خواهد نمود. از بازیکنان تشکر می کنم و به آن ها تبریک می گویم که توانستند 3 امتیاز را کسب نمایند.

او ادامه داد: تنش های زیادی وجود داشت که به نظرم نباید ایجاد می شد. این برد اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان می دهد تا بهتر راه خود را ادامه دهند. کار زیادی داریم و باید کار کنیم تا به حد مطلوب خود برسیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شناخت من کم نبود؛ چون هموطنان زیادی از کشور من در ایران کار نموده بودند. سوالات زیادی از آن ها پرسیدم و اطلاعات خوبی جمع نموده بودم. می دانم که تعداد زیادی از بازیکنان خوب تراکتور از این تیم جدا شده اند و در مرحله آماده سازی مربیان تغییر کردند و مسائلی ایجاد شد. در مدتی که من این جا هستم، باید کار کنم که تیم از نظر بدنی و فنی برای مسابقات آماده گردد. خوشحالم که بازیکنان آمادگی و اعتماد به نفس خوبی دارند و می خواهند کاری نمایند که مسائل تمام شوند.

سولدو درباره عقب نشینی تیمش پس از گلی که به ثمر رساند، گفت: تیم از نظر بدنی خوب آماده نشده است و آمادگی بازی در 90 دقیقه را ندارد. سرعت تیم باید بیشتر گردد و رو به جلو بازی کند. دوست دارم که بازیکنان در درگیری ها شرکت نمایند. باید بازی هجومی خوبی را برای تیم آماده کنیم. شاید نفراتی اضافه شوند. عقب نشینی تیم دستور ما نبود؛ بلکه می خواستیم آن ها را به جلو بکشیم تا به گل های بعدی برسیم.

او درباره عملکرد بازیکنان و احتمال تقویت تیم در ادامه راه، اظهار کرد: بازیکنانی بیرون هستند، در حدی نیستند که بتوانند به ما یاری نمایند. مجبور هستیم صبر کنیم تا بازیکنی را انتخاب کنیم که بتواند به ما یاری کند. در خط میانی و جلو احتمالاً به بازیکن احتیاج خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیروزی برابر شهر خودرو اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی برابر شهر خودرو اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید