گلایه سرمربی امید برق شیراز از فدراسیون

به گزارش وبلاگ جیرا، خبرنگاران/فارس سرمربی امیدهای برق از شرایط برگزاری بازی های پایه کشوری ابراز گلایه مندی و با تشریح شرایط تیمش و برگزاری رقابت های فوتبال پایه در فارس و شیراز، واگویه هایی را نسبت به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

گلایه سرمربی امید برق شیراز از فدراسیون

رحمان موسایی در گفت و گو با وبلاگ جیرا گفت: سال جاری لیگ امیدهای کشور فقط با حضور 10 تیم در دو گروه برگزار می گردد. یعنی ما باید 8 ماه تمرین کنیم برای انجام هشت بازی! هزینه های سرسام آوری را متحمل می شویم و گاهی برای یک بازی 20 میلیون تومان هزینه می کنیم، اما به علت نامساعد بودن شرایط بازی لغو می گردد و مجبوریم دوباره همان هزینه را انجام دهیم. متاسفانه بی برنامگی زیادی در لیگ های پایه وجود دارد و بعلاوه شرایط داوری ها هم بسیار بد است.

وی اضافه کرد: بی نظم ترین مسابقاتی که فدراسیون برگزار می نماید، مسابقات رده های پایه است. از نونهالان گرفته تا امیدها، هیچ برنامه ریزی درستی وجود ندارد و فدراسیون فقط می خواهد به هر صورتی که شده، آنها را برگزار کند. تیم ها را هم درک نمی نمایند که با چه هزینه ای به مسابقات می آیند.

این مربی با سابقه فوتبال پایه شیراز یکی از مسائل اصلی تیمش را اشتباهات داوری عنوان و اظهار داشت: ما با تیم های خیبر خرم آباد، نفت آبادان، شهرداری یاسوج و ایمان سبز شیراز هم گروه هستیم. متاسفانه مسئول برگزاری مسابقات، به خاطر کرونا تمام قرعه کشی ها را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می نماید و اجازه صحبت زیادی به سرپرست های تیم ها نمی دهد و تیم ها هم حق اعتراض ندارند. بعلاوه برای نقل و انتقال بازیکن هم خیلی مشکل داریم اما مشکل اصلی ما، بحث داوریست.

وی در این باره شرح داد: در بازی با تیم ایمان سبز در حالی که یک بر صفر عقب بودیم، یک ضربه پنالتی به دست آوردیم و آن را تبدیل به گل کردیم اما داور به علت اشتباه دروازه بان حریف، دستور تکرار پنالتی را داد و بازنده شدیم! جالب اینجاست که یک هفته بعد، مجددا از همان داوران برای تیم ما استفاده شد و مجددا گل سالم ما مقابل خیبر مردود اعلام شد که پس از اعتراضات فراوان، آن گل دوباره پذیرفته شد! و دوباره همان تیم داوری مسابقه هفته بعد ایمان سبز و شهرداری یاسوج را قضاوت کردند! آیا فدراسیون داوران دیگری ندارد؟ اعتراض هم که می کنیم به گوش کسی نمی رسد. نه زمین داریم، نه داور و نه امکانات.

موسایی اظهار داشت: برای هزینه ورودی مسابقات از هر تیم 13 میلیون تومان دریافت می گردد که واقعا نمی دانیم این پول کجا هزینه می گردد! پول داورها را هم که به گفته برخی از آنها، خیلی وقت است نداده اند.هزینه بازی ها را هم که تیم های میزبان متقبل می شوند، پس آن 13 میلیون تومان خرج چه چیزی می گردد؟ مسلما داوری هم که پولش را به موقع نگیرد و در رفاه کامل نباشد، نمی تواند با تمرکز داوری کند پس امیدواریم اگر پولی از ما دریافت می گردد، حداقل صرف رفاه بیشتر داوران و استفاده از داوران با کیفیت تر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گلایه سرمربی امید برق شیراز از فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه سرمربی امید برق شیراز از فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید