8 فروشگاه برتر لوازم و کالا یدکی خودرو در سال 1400 را بشناسید

به گزارش وبلاگ جیرا، رپرتاژ آگهی - وقتی صحبت از انتخاب یک فروشگاه اینترنتی در زمینه کالا های یدکی ماشین میشود می توان مواردی که یک فروشگاه را متمایز از سایر فروشگاه ها می نماید به صورت زیر نام برد :

8 فروشگاه برتر لوازم و کالا یدکی خودرو در سال 1400 را بشناسید
  • نماد اعتماد
  • درگاه پرداخت اینترنتی
  • وجود محصولات متنوع
  • پشتیبانی محصولات در صورت بروز مشکل
  • قیمت رقابتی
  • ارسال محصولات به درب منازل
  • فروش عمده محصولات اعم از لنت خودرو ، تمیز کننده و …
  • ارسال پیامک خرید و یا ایمیل از طرف فروشگاه مربوطه

حال با توجه به ویژگی های گفته شده به معرفی تعدادی از این فروشگاه ها در زمینه لوازم یدکی ماشین می پردازیم .

1- فروشگاه اینترنتی یدک لند

پس از سال ها فعالیت و کسب تجربه های فراوان در زمینه فروش قطعات خودرو به شیوه سنتی، یدک لند فعالیت خود را به صورت آنلاین نیز گسترش داده است تا خریداران بتوانند به سادگی ملزومات خودروی خود را به وسیله اینترنت نیز تهیه کنند. از سویی دیگر استقرار فروشگاه های خرید و فروش لوازم خودرو در مراکز شهرها به خصوص شهر تهران، لزوم داشتن فروشگاه اینترنتی را برای تیم یدک لند پر رنگ تر کرد.

در فروشگاه اینترنتی یدک لند انواع لاستیک خودرو، لنت ترمز، دیسک ترمز، روغن، شمع و دیگر قطعات خودرو به صورت اورجینال به فروش می رسد. با توجه به گسترش سودجویان و فروش قطعات تقلبی در بازار، ضمانت ما فروش قطعات و لوازم اصل و اورجینال خودرو است. در یدک لند تنها قطعات اصل به فروش می رسند پس شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به خرید از یدک لند کنید.

https://www.yadakland.com/17-brakepad

2-فروشگاه اینترنتی لنت دات آی آر

امروزه لنت ترمز خودرو، به کالایی کاملا تخصصی تبدیل شده که خرید آن علاوه بر صرف وقت و زمان، احتیاجمند تخصصی ویژه است. تنوع برندها و عدم آشنایی افراد با برندهای معتبر و با کیفیت از یک سو و عدم شناسایی لنت های اصل و اورجینال از موارد مشابه و تقلبی آن از سویی دیگر خرید این کالا را بس سخت نموده است. بسیار رخ داده که افراد به دلیل عدم آگاهی از قیمت های لنت ترمز، هزینه هایی بسیار گزاف جهت خرید این کالا متحمل شده اند. شاید تا چندی پیش با مراجعه حضوری به مراکز فروش قطعات و لوازم یدکی، این مسائل تا حدی قابل حل بود اما امروزه این امر مستلزم صرف زمان هایی نسبتا طولانی، بعلاوه مسائل تردد در سفرهای درون شهری جهت دسترسی به این مراکز است.

فروشگاه اینترنتی لنت ترمز

3-فروشگاه اینترنتی لنت خودرو

با بیش از 80 سال تجربه در عرصه تجارت و صنعت ایران به منظور تامین قطعات یدکی اتومبیل های فراوری داخل که با همکاری فراوریکنندگان برتر جهان پا به عرصه ظهور گذاشت .

هم اکنون توسعه تجارت پویا T.T.POUYA به افتخار به عنوان میکند که توانسته با گرد هم آوردن برترین فراوریکنندگان بین المللی یکی از تامین کنندگان قطعات یدکی خودرو کشور با کیفیت روز اروپا و آمریکا در ایران باشد .

https://www.lentkhodro.com

4-فروشگاه اینترنتی بانک لنت

فروشگاه بانک لنت BANKLENT ، به عنوان فروشگاهی تخصصی در زمینه لنت ترمز و دیسک چرخ با فراهم نمودن کامل ترین سایت و ربات فروشگاهی ، از بهترین و معتبرترین برندهای حال حاضر، این امکان را به وجود آورده تا همکاران و مشتریان گرامی بتوانند علاوه بر برطرف احتیاج صددرصدی خود از تمامی خودروهای سبک، نیمه سنگین، سنگین ، راهسازی و نیز لنت موتورسیکلت و دوچرخه، خریدی مطمئن از حیث کیفیت و قیمت را تجربه کنند. ارایه اجناس اصلی و برندهای معتبر و متنوع با قیمت های مناسب از ویژگی های فروشگاه بانک لنت می باشد. این فروشگاه با در اختیار داشتن نرم افزار های تخصصی قطعه یابی کمپانی های بزرگی همچون بنز BENZ ، بی ام دبلیو BMW ، پورشه PORSCHE ، تویوتا TOYOTA ، لکسوس LEXUS ، نیسان NISSAN ، رنو RENAULT ، میتسوبیشی MITSUBISHI ، کیا KIA ، هیوندای HYUNDAI ، پژو PEUGEOT و چری CHERY لنت ترمز مختص و مناسب خودرو شمارا طبق رفرنس های OE معرفی ، و عرضه می دارد . بانک لنت بعنوان کننده فروش چندین برند معتبر و قدرتمند ، آماده همکاری با همکاران محترم در سراسر کشور میباشد

https://banklent.com

5- فروشگاه اینترنتی لنت استور

مجموعه لنت استور از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه فروش لنت شروع کرد. در ابتدا کار بصورت جزیئ و فروش واسطه ای بود که با پیشرفت کار ، امروز به لطف خداوند متعال این مجموعه لنت های خود را بصورت مستقیم از کشورهای مختلف و با برندهای مختلف وارد میکند. فروشگاه لنت استور علاوه بر لنت های اصلی که با نام جنیون پارت شناخته می شوند برای بالا بردن قدرت خرید مشتریان خود از لنت ها را با سایر برند های معتبر کره ای و همچنین چینی وارد نموده و حق انتخاب وسیع تری برای شما مصرف کنندگان عزیز ایجاد میکند.

https://lentstore.ir

6- فروشگاه اینترنتی مستر یدکی

مستر یدکی به عنوان یک مرجع اطلاعاتی و فروش اینترنتی قطعات یدکی خودرو با هدف ارایه بهترین قطعات و اطلاعات برای کاربران اینترنت که خواستار کسب اطلاعات درمورد قطعات یدکی اتومبیل خود میباشند تاسیس گشت.موسسان سایت مستر یدک با توجه به تجربه ربع قرن فروش قطعات یدکی خودرو و ارتباط مستقیم با تعمیرکاران معتبر و خبره این اطمینان را به کاربران و مشتریان سایت خود میدهد که کامل ترین و به روزترین اطلاعات را در مورد قطعات یدکی اتومبیل در اختیارشان گذارد.

https://www.mryadaki.com

7- فروشگاه اینترنتی توربو یدک

همزمان با رشد و توسعه فناوری در جهانی دیجیتال، گروه توربو یدک در سال 1396 با هدف ارائه خدمات مطمئن و ارزان، ­در حوزه تأمین لوازم یدکی شروع به کار کرد. این گروه که توسط جمعی از متخصصان مهندسی مکانیک، تأمین کنندگان باتجربه بازار داخلی و خارجی و خبرگان جهانی دیجیتال تشکیل شده، سال ها از نزدیک با مسائل این حوزه دست و پنجه نرم نموده و شاهد دغدغه ها و مسائل مردم در تأمین لوازم یدکی به عنوان یکی از اساسی ترین احتیاجهای هر خودرو بوده است. شفاف نبودن قیمت ها، نبود راهکارهای بنیادین در تشخیص اصالت کالا، کمبود دانش و جزئیات فنی در مورد هر قطعه از جمله این مسائل و مسائل هستند.

https://turboyadak.com/product-category/repair/brake/brakepad

8- فروشگاه اینترنتی کالا یدکی

هشتمین و آخرین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین که در زمینه پخش خرد و عمده محصولات لنت خودرو ، تمیز کننده ها ، براق کننده ها ، نور و لامپ های روشنایی فعالیت خود را شروع نموده است ، در دو شعبه فعالیت دارد که یکی از این شعبه ها در مرکز شهر و بازار تهران می باشد که خود گواه ارائه قیمت رقابتی و محصولات بسیار با کیفیت می باشد. فروشگاه کالا یدکی فعالیت خود را در بستر اینترنت به تازگی شروع نموده است و از تجربه 50 ساله در زمینه لوازم یدکی ماشین برخوردار می باشد. یکی از مواردی که پیشنهاد می گردد حتما تست کنید قیمت های بسیار مناسب و پاسخگویی پشتیبانی این سایت می باشد خصوصا در زمینه فروش لنت خودرو و انواع لنت ترمز ماشین .

https://kalayadaki.com/product-category/break-pads

منبع: شفقنا اقتصادی

به "8 فروشگاه برتر لوازم و کالا یدکی خودرو در سال 1400 را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 فروشگاه برتر لوازم و کالا یدکی خودرو در سال 1400 را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید