هوش مصنوعی

50 میلیارد پرنده در جهان وجود دارد

امکان دارد نزدیک به 50 میلیارد پرنده در سراسر جهان وجود داشته باشد.

15 تیر 1400

فناوری در 2021: از هواپیما های الکتریکی تا ماشین های خودران

استفاده نکردن از صندوق برای صدور صورت حساب و عدم نیاز به کارمند برای به کار انداختنشان باعث کاهش هزینه ها خواهد شد، اما کاهش تماس با سطوح نیز می تواند یکی از نکات جذاب این شکل فروشگاه ها در دوران پساکووید باشد.

19 بهمن 1399

آیا هوش مصنوعی به اندازه انسان ها خوب است؟

پژوهشگاه گروه مطالعات اخلاقی فضای مجازی با آنالیز موضوع اخلاق و هوش مصنوعی، به این سوال پاسخ می دهد که آیا هوش مصنوعی به اندازه انسان ها خوب است؟

6 دی 1399

نگاهی به گوشی جدید هوآوی Y9a؛ مهمان جدید بازار موبایل کشور

گوشی هوآوی Y9a یکی از گوشی های سال 2020 هوآوی است که با طراحی منحصر به فرد خود، می تواند سایر گوشی های میان رده بازار را کنار بزند.

26 آذر 1399

حمایت معاونت علمی از استارتاپ های حوزه بلاکچین و اینترنت اشیا

دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه بازار اینترنت اشیا تا سال 2025 به 5 تریلیون دلار می رسد، گفت: تسهیلاتی از سوی معاونت علمی به این دسته از شرکت ها اعطا می گردد که این تسهیلات شامل وام 200...

23 شهریور 1399

چالش و فرصت کسب وکارهای فاوا در عصر اقتصاد دیجیتال

تحول دیجیتالی به عنوان یک مرحله فراگیر و اصلی در سراسر جهان شناخته می شود و البته چالش ها و فرصت های اساسی دارد که مشاغل فعال در این حوزه با آن روبه رو هستند.

22 شهریور 1399

شناخت و تحلیل گفتمان رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا

به گزارش خبرنگاران، به منظور مطالعه و تحلیل گفتمان، ذهنیت و شناخت بهترجامعه ایرانی در بحران کرونا، فهم مطلوب اثربخشی سیاست ها و روش های اجرا شده در کشور در قبال این بحران و نیز یاری به طراحی گام های بعدی برای عبور از آن، فراخوان ملی شناخت و تحلیل گفتمان...

20 تیر 1399

پیش بینی بیماری هانتینگتون با هوش مصنوعی

ای بی ام سیستم هوش مصنوعی جدیدی را ابداع نموده که با استفاده از آن می توان پیشرفت بیماری هانتینگتون را پیش بینی کرد.

17 فروردین 1399