اهتمام شورای ششم شیراز برای تکمیل موزه دفاع مقدس فارس

به گزارش وبلاگ جیرا، خبرنگاران/فارس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس خواستار اهتمام جدی شورای ششم شهر شیراز برای به خاتمه رسیدن و تکمیل مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان شد.

اهتمام شورای ششم شیراز برای تکمیل موزه دفاع مقدس فارس

سرهنگ سعید کوشکی پنج شنبه سوم تیرماه در حاشیه بازدید منتخبان شورای ششم شیراز و جمعی از سرداران و یادگاران دفاع مقدس از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و زیارت شهدای گمنام، بیان نمود: مردم این کلانشهر افرادی را انتخاب کردند که ولایت مدار و همگی انقلابی هستند.

او افزود: انتظار مردم در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی از سه قوه و شورای شهرهای این است که بتوانند با توجه به یکپارچگی در عقیده و تفکر آنها به وجود آمده مسائل حوزه های مختلف مردم را به انتها برسانند و مردم را از گرفتاریهای مختلف به جود آمده نجات دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ادامه داد: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس یکی از نخستین موزه های کشور بوده که در سال 1378 کلنگ آن بر زمین زده شد و ساخت موزه استان شروع شد که مساحت آن بالغ بر 16 هزار متر مربع است که قرار بوده الحاقاتی نیز به این مجموعه با همکاری دستگاه های مربوطه انجام شود که متاسفانه تا به امروز به انتها نرسیده است.

کوشکی با طرح گلایه از بعضی از مسئولین شهری در خصوص نتیجه بخش نبودن اقدامات مربوط به این مرکز فرهنگی، گفت: با توجه به ارائه برنامه های مدون و جامع به شورای اسلامی شهر شیراز و ارایه آن از سوی شورای محترم شهر شیراز در سال 1399 به شهرداری متاسفانه تا به امروز در راستلای برنامه های سال 1400 در حوزه دفاع مقدس هیچگونه اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

او اشاره ای به تخصیص زمین مناسب با مساحت بالا در شهر مشهد به مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس این استان داشت و گفت: شورای شهر و شهرداری مشهد در سال گذشته مبلغی بالغ بر 90 میاردتومان برای ساخت و تجهیز مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس این شهر اختصاص داده که انتظار می رفت شورای شهر شیراز و شهرداری شیراز نیز در راستای به انتها رسیدن موزه دفاع مقدس این شهر همکاری شایسته ای را انجام می دادند.

به گزارش وبلاگ جیرا، در ادامه این نشست تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از جمله سردار جابر مهدیار، سردار محمدباقر رنجبر و سردار محمدعلی شیخی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون ضرورت ها و نیازهای شهر شیراز و توجه لازم نسبت به حوزه دفاع مقدس توسط اعضای منتخب شورای شهر شیراز پرداختند.

همچنین در این جلسه تعدادی از اعضای منتخب شورای شهر شیراز مسعود زارعی، محمدفرخ زاده، علیرضا اسکندری و مهدی طاهری به بیان نقطه نظرات خود در حوزه دفاع مقدس پرداختند و اذعان کردند: یکی از حوزه های مورد توجه شورای ششم بحث حوزه دفاع مقدس و توجه به ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس خواهد بود که در این راستا برایساخت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس توجه لازم انجام خواهد شد.

منتخبان دوره ششم شورای شهر شیراز در این دیدار با حضور در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس ضمن تجدید میثاق با شهدای گمنام از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس و نمایشگاه دفاع مقدس استان این مرکز نیز بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اهتمام شورای ششم شیراز برای تکمیل موزه دفاع مقدس فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهتمام شورای ششم شیراز برای تکمیل موزه دفاع مقدس فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید