برگزاری 67 دوره آنلاین توسط دانشگاه هاروراد

به گزارش وبلاگ جیرا، با توجه به تعطیلی دانشگاه ها در این روزها، دانشگاه هاروارد از برگزاری 67 دوره آنلاین جدید اطلاع داد.

برگزاری 67 دوره آنلاین توسط دانشگاه هاروراد

به گزارش وبلاگ جیرا وبه نقل از ریپابلیک ورلد، دانشگاه هاروارد خاطرنشان کرد با توجه به شیوع کروناویروس در سراسر دنیا، میخواهد 67 دوره آنلاین را به صورت رایگان برای دانشجویان برگزار کند.

مدت زمان برگزاری این دوره ها از یک تا 12 هفته متغیر است.

البته چندین دوره از جمله دوره های برنامه نویسی، بهداشت، پزشکی، علوم اجتماعی، هنر و طراحی، علوم انسانی، تجارت، علوم کامپیوتر و دوره های دیگر در دسترس دانشجویان قرار گرفته بودند.

یکی از مباحث جالبی که در این دوره ها ارائه می گردد، باستان شناسی مصر است که اطلاعات و مطالبی راجع به فراعنه، مقبره ها و معابد مصر است.

همچنین دوره هایی در حوزه ادبیات و هنر از قبیل سمفونی 9 بتهوون و ارکستر قرن 19 هم ارائه می گردد.

دانشجویان می توانند برای استفاده از این دوره ها به وب سایت رسمی دانشگاه هاروارد به نشانی online-learning.harvard.eduمراجعه و حوزه مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

هم اکنون به دلیل شیوع کروناویروس، تمامی دوره های تحصیلی این دانشگاه به صورت آنلاین و از راه دور برگزار می گردد.

این دانشگاه از تاریخ 15 مارس سال 2020 میلادی، با هدف کاهش تجمع دانشجویان در یک محل، خوابگاه های خود را به طور کامل تخلیه کرد.

لازم به ذکر است لارنس باکو(Lawrence Bacow)، رئیس دانشگاه هاروارد در تاریخ 24 مارس خاطرنشان کرد که به همراه همسرش به بیماری کووید-19 مبتلا شده است. وی در همان زمان خاطرنشان کرد که علائمی چون سرفه، تب، لرز و درد عضلانی را تجربه نموده است. البته اخیرا کاملا از بیماری کووید-19 بهبود یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری 67 دوره آنلاین توسط دانشگاه هاروراد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 67 دوره آنلاین توسط دانشگاه هاروراد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید