تفاهم نامه اتاق بجنورد و خانه جوانان برای آموزش هدفمند نیروی کار

به گزارش وبلاگ جیرا، رئیس اتاق بجنورد از امضای تفاهم نامه آموزشی بین واحد آموزش این اتاق با خانه جوانان بجنورد در امسال اطلاع داد.

تفاهم نامه اتاق بجنورد و خانه جوانان برای آموزش هدفمند نیروی کار

سعید پورآبادی با اعلام این خبر گفت: توسعه همکاری های آموزشی طرفین و ارائه آموزش های هدفمند مبتنی بر احتیاج بازار کار به ویژه برای قشر جوان از اهداف اصلی این تفاهم نامه به تعداد می رود.

او حرکت به سوی ارتقای مهارت های شغلی را یکی از مهم ترین شاخص ها در حل معضل بیکاری در استان ارزیابی کرد و اضافه کرد: در تفاهم نامه ای که با خانه جوانان بجنورد منعقد شده است بر ارتقاء مهارت آموزی نیروهای کار و تربیت نیروی انسانی متخصص متناسب با بازار کار استان تأکید شده است.

پورآبادی یکی از خدمات مهم اتاق بجنورد را برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه های مختلف تجاری ذکر کرد و اضافه کرد: اتاق بجنورد به اسم نماینده بنگاه های مالی، همیشه در راستای ارتقا و توانمندسازی فعالان مالی و علاقه مندان به حوزه های بازرگانی و تجاری کوشش نموده است.

رئیس اتاق بجنورد، آموزش را حلقه مفقوده در برنامه ریزی برای اشتغال زایی و کاهش هزینه های فراوری دانست و بر ضرورت ارتقای مهارت و توانمندی نیروهای انسانی بنگاه های مالی برای افزایش بهره وری تأکید کرد.

برگزاری دوره های آموزشی منظم و متناسب با احتیاج استان، یکی از مهم ترین برنامه های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد در دوره تازه است که به همین دلیل تفاهم نامه های آموزشی مختلفی با دستگاه های اجرایی استان منعقد و طی این تفاهم نامه ها دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت با حضور اساتید مجرب اتاق ایران برگزار شده است.

سال گذشته، واحد آموزش اتاق بجنورد در بین اتاق های سراسر کشور رتبه اول را کسب نموده بود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "تفاهم نامه اتاق بجنورد و خانه جوانان برای آموزش هدفمند نیروی کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه اتاق بجنورد و خانه جوانان برای آموزش هدفمند نیروی کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید