دو بازی حیاتی برای قهرمانی پرسپولیس، نکونام به خواسته اش رسید

به گزارش وبلاگ جیرا، سرانجام رأفت در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل فولاد گفت: سیستم تاکتیکی تیم فولاد مانع از بازی سرعتی پرسپولیس شد تا شاگردان یحیی گل محمدی نتوانند به خوبی انتقال توپ را از دفاع به حمله انجام دهند.

دو بازی حیاتی برای قهرمانی پرسپولیس، نکونام به خواسته اش رسید

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: فکر می کنم یکی از معدود بازی هایی بود که پرسپولیس نتوانست بازی دلخواه خود را انجام دهد. آقای جواد نکونام سرمربی فولاد در پی این بود که فولاد مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد و به هدفش هم رسید. تساوی برای هر دو تیم خوب بود. فولاد هم به خواسته اش رسید و توانست یک امتیاز بگیرد.

رأفت درباره احتمال لغزش پرسپولیس و حضور سپاهان اصفهان در صدر جدول لیگ برتر در هفته های سرانجامی تاکید نمود: پرسپولیس مقابل فولاد شانس نیاورد و هم اینکه آنها بازی بسته انجام دادند. این موضوع چیزی از توانایی بالای بازیکنان پرسپولیس کم نمی نماید. فولاد بود که بازی را بست و نگذاشت تاکتیک های یحیی گل محمدی به وسیله بازیکنانش در زمین پیاده گردد. تنها رقیب پرسپولیس سپاهان است اما این تیم هم نمی تواند مانع از بازی زیبای سرخپوشان گردد.

وی درباره اهمیت بازی های به جامانده پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر توضیح داد: دو بازی آینده پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و ماشین سازی مهم ترین دیدارهای این تیم است. اگر پرسپولیس می خواهد قهرمان گردد باید این دو بازی را ببرد.

رأفت اضافه کرد: قطعا حق پرسپولیس است که قهرمان گردد. این تیم کاملا منطق و با سیر صعودی همیشگی کار می نماید. احترام زیادی برای سایر باشگاه ها قائلم اما فکر می کنم پرسپولیس بسیار زیبا و چشم نواز تر از بقیه تیم ها ارائه فوتبال دارد.

مهاجم پیشین پرسپولیس راجع به مسائل اقتصادی بازیکنان تیم که از پرداختی های خود راضی نیستند هم صحبت کرد و گفت: شرایط اقتصادی پرسپولیس طبق گفته بازیکنانش خوب نیست. مدیران باشگاه باید چاره ای پیدا نمایند. آنها روی جایگاه نشسته اند که نشان دهند چیزی بیشتر از یک فرد عادی جامعه در باشگاه داری یاد گرفته اند.

رافت در سرانجام اعلام نمود: پرسپولیس برترین تیم آسیا در غرب قاره است اما هیچ سودی از ترانسفر بازیکن و حضور در بالاترین سطح بازی های بین المللی نصیبش نمی گردد. مشکل اصلی در عدم خصوصی سازی این باشگاه هاست. نگاه های دولتی باعث چنین اتفاقاتی می گردد و باید فوتبال دولتی را کنار گذاشت و باشگاهداری را به افراد واجد شرایط از دل همین طرفداران سپرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دو بازی حیاتی برای قهرمانی پرسپولیس، نکونام به خواسته اش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بازی حیاتی برای قهرمانی پرسپولیس، نکونام به خواسته اش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید