ساده انگاری کرونا بسیار خطرناک است، احتمال ورود کرمانشاه به موج پنجم

به گزارش وبلاگ جیرا، هوشنگ بازوند گفت: متأسفانه به علت عدم رعایت توصیه های بهداشتی بیشتر شهرهای استان در شرایط نارنجی هستند و گیلانغرب هم در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است.

ساده انگاری کرونا بسیار خطرناک است، احتمال ورود کرمانشاه به موج پنجم

به گزارش وبلاگ جیرا کرمانشاه؛ مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست امروز ستاد ملی کرونا گفت:برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال نوع جهش یافته انتظار داریم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی حتماً مدنظر قرار گیرد.

ساده انگاری بیماری کرونا بسیار خطرناک است و با توجه به ورود ویروس جهش یافته از سمت جنوب کشور و حرکت به سمت دیگر استانهای کشور این احتمال وجود دارد استان کرمانشاه هم مانند دیگر استانها درگیر موج پنجم گردد.

با توجه به گزارش وزارت بهداشت از فرایند افزایشی تعداد بستری ها و ورود به پیک تازه و شرایط قرمز بعضی استانها، در مورد احتمال افزایش موارد ابتلا در کرمانشاه، همه مردم باید با رعایت توصیه های بهداشتی و عدم حضور در تجمع های خطرآفرین محبت آمیز، فامیلی و خانوادگی و از همه مهمتر مراسم عزا و شادی برای مقابله با کرونا مشارکت بیشتری داشته باشند تا در این موج به لحاظ جانی و اقتصادی متحمل خسارت بیشتری نشویم.

براساس رنگ بندی تازه شهرهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، قصرشیرین، جوانرود و پاوه در شرایط نارنجی و شهرستان های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر و صحنه در شرایط زرد قرار دارند.

متأسفانه شرایط شهرستان گیلانغرب بعلت عدم رعایت پروتکل ها از نارنجی به قرمز تبدیل شده است.

با توجه به شرایط موجود، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است ، با خاطیان کرونایی و افرادی که به علت عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی جان دیگر همشهریان را به خطر می اندازند بر اساس قانون برخورد می گردد.

با آنالیز بعمل آمده در مراسم عزا و عروسی و رستوران ها تجمع ها زیاد است و پروتکل ها رعایت نمی گردد و امیدواریم مردم بیشتر رعایت نمایند تا هزینه کمتری بپردازیم.

محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی با توجه به دستورالعمل های صادره ستاد ملی کرونا براساس رنگ بندی تازه اعمال می گردد .

براساس این دستورالعمل ها ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و بعلاوه خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

از رسانه ها و صدا و سیما درخواست می کنم مانند گذشته در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه به منظور افزایش مشارکت مردم در رعایت توصیه های بهداشتی فعالانه اقدام نمایند و مردم هم ترددهای غیرضروری را کاهش دهند تا بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "ساده انگاری کرونا بسیار خطرناک است، احتمال ورود کرمانشاه به موج پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده انگاری کرونا بسیار خطرناک است، احتمال ورود کرمانشاه به موج پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید