میزبانی مرکز تئاتر مولوی از نمایش اولئانا شروع شد

به گزارش وبلاگ جیرا، تهران (پانا) - اجرای نمایش اولئانا نوشته دیوید ممت با کارگردانی کیارش دستیاری رُست، از دیروز (پنجشنبه، اول مهر) در تئاتر مولوی شروع شد.

میزبانی مرکز تئاتر مولوی از نمایش اولئانا شروع شد

به گزارش روابط عمومی گروه، اجراهای نمایش اولئانا نوشته دیوید ممت با ترجمه علی اکبر علیزاد در ساعت 19:00 روز پنجشنبه در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی با استقبال مخاطبان و حضور چند تن از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی شروع شد.

کیارش دستیاری رُست، کارگردان این اثر از کارگردانان جوان اهل خوزستان است که در کارنامه خود نویسندگی و کارگردانی نمایش های آنها، هذیان های داریوش سعادت و ماجرای پارک را دارد و از سال 1398 و پیش از شروع همه گیری کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش اولئانا را شروع نموده بود.

در خلاصه این نمایش آمده است؛ کارول، دانشجوی جوان، برای برطرف ابهامات درسی به دفتر استادش در دانشگاه مراجعه می نماید. اتفاقاتی که در دفتر استاد رخ می دهد، تغییراتی در زندگی هر دونفر ایجاد می نماید، ولی این خاتمه این ماجرا نیست.

نمایش اولئانا از حضور بازیگرانی همانند؛ اشکان افشاری، ویدا لیراوی، شهراد حسامی و مرضیه بازیار بهره می برد و دیگر عوامل این اجرا می توان به مشاور کارگردان: علی هیهاوند، دستیار کارگردان: اشکان افشاری، منشی صحنه: کیمیا آژیراک و شیوا کوشکانی اشاره اشاره نمود.

فروش اینترنتی بلیت های نمایش اولئانا در سایت تیوال در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "میزبانی مرکز تئاتر مولوی از نمایش اولئانا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی مرکز تئاتر مولوی از نمایش اولئانا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید