تئاتر

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

خبرگزاری خبرنگاران-پیام کاظم نظری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی هنرهای نمایشی منتشر شد.

26 اردیبهشت 1401

برترین زمان سفر به زاگرب؛ مرکز اعجاب انگیز کرواسی

زاگرب، مرکز کشور کرواسی یکی از زیباترین مقاصد گردشگری اروپا است. برای فهمیدن برترین زمان سفر به این شهر مسحورکننده در این مقاله با ما بخوانید.

21 فروردین 1401

دلایل کافی برای گردش در آنتالیا

شهر ساحلی آنتالیا با دارا بودن جاذبه های تفریحی، تاریخی و گردشگری متعدد، مکانی مناسب و پرطرفدار برای سفرهای بهاری و تابستانی می باشد. در ادامه شما را با ده دلیلی که سبب انتخاب این شهر برای گردش می گردد آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

5 بهمن 1400

میزبانی مرکز تئاتر مولوی از نمایش اولئانا شروع شد

تهران (پانا) - اجرای نمایش اولئانا نوشته دیوید ممت با کارگردانی کیارش دستیاری رُست، از دیروز (پنجشنبه، اول مهر) در تئاتر مولوی شروع شد.

17 مهر 1400

سیاه باز مثل یک بازی است

کارگردان فیلم سیاه باز با بیان اینکه فیلمش مخاطب را به فکر وامی دارد و از آن لذت خواهد برد بر حمایت از حضور بخش خصوصی در سینما تاکید نمود.

7 مهر 1400

کتاب آنا کارنینا؛ تصویری از تاریخ روسیه در بستر داستانی عاشقانه

کتاب شاهکار آنا کارنینا اثر یکی از نویسندگان نامی تاریخ معاصر روسیه لئو تولستوی، در خصوص عشق، سرنوشت و نابودی خود است. طرح کلی آنا کارنینا از داستان یک زن واقعی به نام آنا استپانونا پیرگووا که معشوقه یکی از دوستان تولستوی بود، الهام گرفته شده است.

20 شهریور 1400

نمایش دموکراسی سفارشی به روی سن می رود

تهران (پانا) - کانون تئاتر کاربردی موزه از کانونهای تخصصی نمایش پردیس تئاتر تهران و موسسه هنری نقاره خانه نمایش دموکراسی سفارشی را از تاریخ 11 تا 30 بهمن ماه اجرا می کند.

18 فروردین 1400

محمدرضا الوند بر اثر کرونا درگذشت

محمدرضا الوند که در چند روز گذشته به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود، عصر امروز، پنجشنبه هفتم اسفندماه از جهان رفت.

1 فروردین 1400

بازیگر 021 در مصاحبه با خبرنگاران: مرز بین طنز و لودگی را رعایت کردیم

رویا میرعلمی که این روزها سریال صفر بیست و یک به کارگردانی مشترک سیدجواد رضویان و سیامک انصاری را از شبکه سوم سیما در حال پخش دارد، می گوید در انتخاب هایی که دارم همواره به استانداردهای یک فیلمنامه توجه می کنم و کمدی هایی را برای کار انتخاب می کنم که جلف...

1 دی 1399

بهار میاد؛ با آئین های خراسانی به جشنواره نمایش عروسکی یزد می رود

خبرنگاران/خراسان رضوی یک کارگردان تئاتر گفت: نمایش بهار میاد نمایشی است بدون کلام که به معرفی آئین های نمایشی و نیایشی ایران می پردازد و قرار است در جشنواره بین المللی عروسکی یزد اجرا گردد.

15 فروردین 1399