نبرد در دریاچه چانگ جین چهارمین فیلم پرفروش سال 2021 شد

به گزارش وبلاگ جیرا، فیلم نبرد در دریاچه چانگ جین، اثری از سینمای چین تنها در 11 روز به چهارمین فیلم پرفروش جهان در سال 2021 تبدیل شد.

نبرد در دریاچه چانگ جین چهارمین فیلم پرفروش سال 2021 شد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی وبلاگ جیرا، فیلم سینمایی نبرد در دریاچه چانگ جین، محصول کشور چین برای دومین هفته متوالی به نام پرفروش ترین فیلم این کشور اعلام شد و توانست به رتبه چهارم فیلم های پرفروش جهان در سال 2021 برسد و این مقام را تنها ظرف مدت 4 روز به دست آورده است!

بر اساس گزارش Artisan Gateway، تمام شدن تعطیلات ملی چین هم نتوانست به فروش فیلم نبرد در دریاچه چانگ جین آسیب بزند و این فیلم توانست در انتهای هفته 109 میلیون دلار بفروشد تا اندازه فروش آن از 30 سپتامبر (روزی که به اکران گذاشته شد)، به مجموع 633 میلیون دلار برسد.

در کشور چین، فیلم کشورم، پدر و مادرم با فروش 19.6 میلیون دلاری در آخر هفته رتبه دوم باکس آفیس چین را کسب کرد. این فیلم در مجموع 182 میلیون دلار فروش داشته است.

این اندازه فروش برای فیلم نبرد در دریاچه چانگ جین باعث شد تا این فیلم، رقیب خود شانگ-چی را کنار بزند. فیلم شانگ-چی توانست با 402 میلیون دلار فروش چند هفته پرفروش ترین فیلم جهان باشد. البته اندازه فروش این فیلم از گودزیلا در برابر کونگ با فروش 468 میلیون دلار هم بیشتر است.

تنها فیلم هایی که در سال 2021 توانسته اند نبرد در دریاچه چانگ جین را کنار بزنند، سلام، مامان با فروش 822 میلیون دلار، سریع و خشن 9 با فروش 717 میلیون دلار و کارآگاه شهرک چینی 3 با فروش 686 میلیون دلار بوده اند.

بیشتر بخوانید

  • برنده نخل طلای کن؛ نماینده فرانسه در اسکار 2022
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نبرد در دریاچه چانگ جین چهارمین فیلم پرفروش سال 2021 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد در دریاچه چانگ جین چهارمین فیلم پرفروش سال 2021 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید