اخبار مجلس

نماینده کرمانشاه در مجلس برای بار سوم کرونا گرفت

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم از ابتلای خودش به کرونا برای بار سوم اطلاع داد.

23 فروردین 1401

بار پرداخت بدهی ماهانه 10 هزار میلیارد تومان دولت روحانی بر دوش دولت رئیسی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شاهد فقدان آینده نگری در دولت حسن روحانی در کنار آینده فروشی بودیم به طوری که ماهانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان دولت فعلی باید اقساط دولت قبلی را در قالب اوراق و سررسید اوراق و بدهی ها پرداخت کند.

20 بهمن 1400

مصوبات سفر معاون بنیاد مسکن کشور به رفسنجان اجرایی شد

خبرنگاران/کرمان مصوبات سفر معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان رفسنجان ازجمله آسفالت روستاها و واگذاری زمین به اجرا رسید.

7 بهمن 1400

جزئیات سومین جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

جلسه کمیسیون مشترک حمایت از کاربران در فضای مجازی عصر امروز (یکشنبه) برگزار و ضوابط حضور کارشناسان و متخصصان و نحوه پخش زنده آن معین شد.

6 آذر 1400

بزرگراه همت دو طبقه می گردد؟

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درخصوص تمهیدات شهرداری برای بازگشایی مدارس، دو طبقه کردن بزرگراه ها، آخرین شرایط 630 واگن مترو شرح داد.

27 آبان 1400

پلمب یک سفرخانه سنتی در قم

معاون گردشگری قم از پلمب یک سفرخانه سنتی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عرضه قلیان در استان خبر داد.

7 آبان 1400

صدور 133 تاییدیه ایمنی آسانسور

مدیرکل استاندارد استان لرستان گفت: از ابتدای امسال تا به امروز تعداد 133 تاییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.

4 مرداد 1400

هدف از اجرای پروژه بهشت آباد در چهارمحال و بختیاری چیست؟ ، طرحی پر سر و صدا برای انتقال آب!

پروژه انتقال آب بهشت آباد طرحی است که برای انتقال آب از استان چهارمحال و بختیاری به استان های اصفهان، یزد و کرمان درنظر گرفته شده؛ اما اجرای این طرح مخالفان و موافقان بسیاری دارد.

21 خرداد 1400

خاکسپاری پرحاشـیه همسر ملکه انگلیس

مراسم خاکسپاری پرنس فیلیپ همسر ملکه انگلیس که قرار است فردا (شنبه) برگزار گردد، به دلیل اختلافات خاندان سلطنتی با حاشیه های فراوانی روبرو شده است.

18 اردیبهشت 1400

مناطق آزاد، سکوی صادرات یا محل واردات؟

سال 93 لایحه افزایش تعداد مناطق آزاد در کشور به تصویب رسید که در راستای آن هشت منطقه آزاد جدید شکل می گرفت. با توجه به افزایش هشت منطقه آزاد جدید تعداد این مناطق به 15 می رسید.

4 اردیبهشت 1400

فناوری در 2021: از هواپیما های الکتریکی تا ماشین های خودران

استفاده نکردن از صندوق برای صدور صورت حساب و عدم نیاز به کارمند برای به کار انداختنشان باعث کاهش هزینه ها خواهد شد، اما کاهش تماس با سطوح نیز می تواند یکی از نکات جذاب این شکل فروشگاه ها در دوران پساکووید باشد.

19 بهمن 1399

خبرنگاران پلیس زرندیه از ورود 580 خودرو غیربومی به این شهرستان جلوگیری کرد

ساوه -خبرنگاران- فرمانده انتظامی زرندیه گفت: ماموران پلیس از ورود 580 خودرو غیربومی به این شهرستان در زمان اجرای محدودیت های تردد ویژه مقابله با کرونا جلوگیری کرد.

8 بهمن 1399

بهبود شرایط مالی معلمان در جهت اصلاح اقتصاد تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - وزیر آموزش وپرورش در تبادل نظر با ماهنامه بهره وری با اشاره به شکل دریافت نهضت فداکاری و ایثار معلمان در دوره کرونایی، گفت که در هیچ نقطه ای از کشور دانش آموزی که مطلقاً خارج از پوشش تحصیلی قرار داشته باشد، نداریم.

10 دی 1399

خبرنگاران فرماندار پیشوا: همکاری مردم با طرح محدودیت های کرونایی مناسب است

تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در نخستین روز از اجرای طرح محدودیت های کرونایی، همکاری مردم با مسوولان مناسب است و این امر موجب شده تا اهداف اجرای این طرح در اولین روز محقق شود.

1 دی 1399

برنامه هفتم بر مبنای اعتمادسازی و بازتعریف جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد تدوین شود

اعضای شورای راهبردی بهبود محیط کسب وکار که نمایندگان سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون هستند، با هدف بررسی شرایط کسب وکارها، تشکیل جلسه دادند و ضمن تأکید بر لزوم تدوین سندی شامل رویکردها و نقطه نظرات بخش خصوصی با همکاری سه اتاق، خواستار توجه برنامه هفتم...

8 آبان 1399

برگزاری آیین گل مالی محرم ممنوع شد

محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم، برگزاری آیین سنتی گل مالی روزهای تاسوعا و عاشورا در استان لرستان ممنوع است.

22 مهر 1399

مصمم هستیم گروه دوستی پارلمانی با ترکیه را سریع تشکیل دهیم

رییس مجلس در مصاحبه با رئیس مجلس ترکیه با اشاره به طی شدن مقدمات تشکیل گروه دوستی پارلمانی با ترکیه در مجلس گفت: ما مصمم هستیم گروه دوستی پارلمانی با ترکیه را هر چه سریع تر تشکیل دهیم.

4 مهر 1399

آنالیز گزارش وزرای ارتباطات و کشاورزی در نشست علنی یکشنبه 1 تیر ماه

نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

10 شهریور 1399

نگاهداری مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شد

رییس مجلس، طی حکمی بابک نگاهداری را به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

18 مرداد 1399

خبرنگاران وسایل نقلیه مرتکبان قاچاق به نفع دستگاه های کاشف ضبط می شود

تهران-خبرنگاران- مجلس شورای اسلامی مصوب کرد: درصورتی کـه کشـف کـالا و یـا ارز قاچـاق، همـراه بـا درگیری مسلحانه مرتکبان قاچاق یا حمل کـالا یـا ارز قاچـاق بـا انـواع سلاح گرم و آتش زا با مأموران وسیله نقلیه مرتکبان قاچاق به نفع دستگاه کاشف جهت استفاده...

16 تیر 1399
تعداد: (25)