جدیدترین نیسان GT، R با پیشرانه ای 565 اسب بخاری معرفی گردید

به گزارش وبلاگ جیرا، جدیدترین نمونه از نیسان GT-R با پیشرانه ای 565 اسب بخاری و تغییراتی در ظاهر و باطن این خودرو با نام T-spec معرفی گردید.

جدیدترین نیسان GT، R با پیشرانه ای 565 اسب بخاری معرفی گردید

وبلاگ جیرا - تازهترین نمونه از نیسان GT-R با تغییراتی در بدنه و تجهیزات ظاهری، T-spec نام دارد. این محصول همراه پیشرانه ای با قدرت 565 اسب بخار و آستانه قیمت 138 هزار دلار فراوری می گردد.

نیسان GT-R از معدود خودروهای اسپرت ژاپنی در بازار جهانی است که ضمن فراهم کردن توانایی های نزدیک به سوپراسپرت های ایتالیایی، قابلیت استفاده روزمره و هزینه نگه داری معقول دارد. نسل فعلی نیسان GT-R، چهارده سال پیش معرفی گردید. این محصول همچنان با ظاهری وفادار به نسخه اول فراوری می گردد و تغییر چهره اساسی نداشته است.

تازهترین مدل GT-R با رنگ های ویژه مثل یشمی ملنیوم (Millennium Jade) و بنفش نیمه شب (Midnight Purple) فراوری خواهد شد که سال ها پیش برای نمونه هایی از اسکای لاین R34 وجود داشت.

بعلاوه ادوات فیبر کربن برای بال عقب و پوشش تجهیزات فنی زیر کاپوت، وجود دارد. نسخه T- Spec به اسم یک مدل ویژه فراوری می گردد تا تزئینات اختصاصی، مثل رنگ طلایی برای قاب موتور و چرخ ها، کالیپرهای زرد و جایگاه های اسپرت با چرم آلکانترا متفاوت از نمونه استاندارد فراهم کند.

مطابق معمول، پیشرانه مدل تازه تفاوتی با نسخه قبل ندارد. موتور توئین توربو شارژ 3.8 لیتری V6 با قدرت 565 اسب بخار روی T-spec نصب خواهد شد. انتظار می رفت نمونه تقویت شده از این پیشرانه با قدرت 700 اسب بخار ارائه گردد؛ اما چنین نشد. برخی منابع خبری احتمال می دهند آخرین سری نیسان GT-R در سال آینده، 700 اسب بخار قدرت داشته باشد.

تنها 100 دستگاه نیسان GT-R نسخه T-spec فراوری خواهد شد. از این تعداد، 65 دستگاه با آستانه قیمت 138,490 دلار به آمریکا و کانادا اختصاص دارد.

منبع: زومیت

منبع: بیت ران

به "جدیدترین نیسان GT، R با پیشرانه ای 565 اسب بخاری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین نیسان GT، R با پیشرانه ای 565 اسب بخاری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید