دارو های بیماران ای بی در تعهدات نو بیمه ای رایگان شد، افزایش سهم تامین اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان

به گزارش وبلاگ جیرا، خبرگزاری خبرنگاران- سهم سازمان تامین اجتماعی از بیمه تکمیلی بازنشستگان 30 درصد بود که سال جاری به 50 درصد افزایش یافته است.

دارو های بیماران ای بی در تعهدات نو بیمه ای رایگان شد، افزایش سهم تامین اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ جیرا، میر هاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی در حاشیه بازید وزیر تعاون از نمایشگاه فعالیت های سازمان بهزیستی کشور و شیرخوارگاه شبیر گفت: سال گذشته سهم سازمان از بیمه تکمیلی بازنشستگان 30 درصد بود که سال جاری با وجود مسائل اقتصادی که سازمان دارد سهم بیمه تکمیلی سازمان که به بازنشستگان یاری می نماید به 50 درصد افزایش یافته است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به رایگان بودن تست پی سی آر توضیح داد: این تست در مراکز تامین اجتماعی رایگان بود و در مراکز غیر ملکی ما بر اساس استاندارد هایی که وزارت بهداشت اعلام خواهد نمود رایگان خواهد شد.

موسوی درباره همکاری نکردن پزشکان با نسخه الکترونیک ادامه داد: نسخه الکترونیک یک تغییر است تا به حال 99درصد نسخه الکترونیک اجرایی شده و فقط یک درصد مشکل وجود دارد و در مسیری هستیم که می خواهیم رسیدگی به اسناد پزشکی را هم الکترونیکی کنیم. در موضوع نسخه الکترونیک فرایند رو به رشدی داریم.

وی با اشاره به بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: آن ضرایبی که وجود داشت دقیق محاسبه نشده بود بر اساس محاسبات ما چیزی حدود 12 هزار میلیارد تومان بود اصلاح ماده 5 در مجلس صورت گرفت و کمیسیون آن را تایید کرد و راهی صحن شده و دیگر سقفی برای آن وجود نخواهد داشت با ای نضرایب و تغییرات تازه همه کارگران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: شرایط به گونه ای شده که در منطقه ها کم برخوردار و منطقه های که عایدی پایین تر است حق بیمه هم پایین تر خواهد بود.

موسوی با بیان این که چتر حمایتی بیمه ها تغییری نکرده است گفت: برخی از دارو های بیماری های خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند برای بیماری ای بی در تعهدات تازه بیمه ای رایگان شد.

مدیرعامل تامین اجتماعی با بیان اینکه چتر حمایتی دارو ها تغییری نکرده است، گفت: در شورای عالی بیمه برخی از دارو های بیماری های خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

میرهاشم موسوی در ادامه اضافه کرد: بعلاوه برای بیماری ای بی، تعهدات تازه بیمه ای رایگان شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دارو های بیماران ای بی در تعهدات نو بیمه ای رایگان شد، افزایش سهم تامین اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارو های بیماران ای بی در تعهدات نو بیمه ای رایگان شد، افزایش سهم تامین اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید