رکورد تولیدی نو ذوب آهن اصفهان در بخش فولادسازی

به گزارش وبلاگ جیرا، خبرنگاران/اصفهان تلاشگران ذوب آهن اصفهان همزمان با دهه فجر پیروز شدند، رکورد روزانه جدیدی در تعداد ذوب با دو کنورتور در بخش فولاد سازی ثبت کنند.

رکورد تولیدی نو ذوب آهن اصفهان در بخش فولادسازی

مدیر فولادسازی ذوب آهن اصفهان با بیان این خبر، گفت: پولادمردان این مجتمع بزرگ صنعتی در بخش فولادسازی، با تولید 61 ذوب در شبانه روز، این رکورد را ارتقاء دادند. رکورد قبلی با ثبت 60 ذوب در شبانه روز در سال 89 رقم خورده است.

سیاوش خواجوی اظهار کرد: تولید بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان در 10 ماهه نخست امسال 2 میلیون و 46 هزار و 324 تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش یافت.

به گزارش وبلاگ جیرا،همچنین سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در دهه فجر امسال، با تشریح سیاست های بومی سازی این شرکت در پنج حوزه، توضیح داد: تولید محصولات تازه، بومی سازی در بخش پروژه ها، بومی سازی قطعات، کمک به شرکت های مهندسی و ساخت داخل و تدوین دانش فنی از جمله این سیاست ها است.

به گفته ایرج رخصتی، این شرکت با قبول ریسک معقول در همکاری با شرکت های داخلی، در حال بومی سازی برخی قفسه های پیچیده نورد و ترانس کوره های پاتیلی بخش فولادسازی است که قبلاً از خارج وارد می شد.

وی اضافه نمود: در حوزه بومی سازی قطعات نیز یکی از تازهترین قطعات، بومی سازی دریچه کشویی پاتیل فولاد است که سالانه در ذوب آهن 500 هزار یورو هزینه برای تأمین این دریچه ها اختصاص می یافت و اکنون هر دریچه با یک سوم هزینه خرید از خارج، در داخل ساخته می شود و تا به امروز هر یک از این دریچه ها برای بیش از 1350 ذوب نیز در عمل تست شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رکورد تولیدی نو ذوب آهن اصفهان در بخش فولادسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد تولیدی نو ذوب آهن اصفهان در بخش فولادسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید