ریلمی بادز ایر 3 به زودی رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ جیرا، این طور که به نظر می رسد، ریلمی میخواهد به زودی (به طور دقیق تر در همین ماه میلادی) از ایرفون بی سیم نو خود تحت عنوان ریلمی بادز ایر 3 (Realme Buds Air 3) رونمایی کند.

ریلمی بادز ایر 3 به زودی رونمایی می گردد

ریلمی یکی از شرکت های پیروز فراوریکننده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که طی چند سال گذشته به واسطه فراوری گوشی های خوب و قدرتمند با قیمت مناسب توانست نظر مثبت کاربران را جلب کند. محصولات این شرکت چینی حتی در داخل کشور ما هم در دسترس قرار دارند که برای کاربران با بودجه محدود خبر بسیار خوبی به شمار میرود.

فعالیت این شرکت فقط به ساخت گوشی هوشمند خلاصه نمی گردد. گویا ریلمی می خواهد در همین ماه از یک ایرفون بی سیم نو رونمایی کند. این محصول با نام ریلمی بادز ایر 3 شناخته خواهد شد و امروز هم توانستیم به لطف وب سایت mysmartprice به تصاویر این گجت کوچک هم دسترسی داشته باشیم.

طبق ادعای وب سایت منبع، این محصول قطعا در ماه فوریه (ماه جاری میلادی) رونمایی و راهی بازار خواهد شد و اولین بازار عرضه آن هم هندوستان خواهد بود. حال برنامه ای برای عرضه این ایرفون به بازارهای دیگر هم وجود داشته باشد یا خیر موضوعی است که باید برای مطمئن شدن از آن منتظر بمانیم.

با توجه به تصاویر، به نظر می رسد بادز ایر 3 ظاهری شبیه به بیشتر ایرفون های بی سیم داشته باشد. یعنی یک سری و دسته ای که از آن بیرون آمده است. این ظاهر برخلاف چیزی است که سامسونگ برای ایربادزهای خود در نظر می گیرد و دقیقا مشابه سیاستی است که اپل در طراحی محصولاتش از آن پیروی می نماید. هر یک از آن ها هم نقاط ضعف و قوت خود را دارند. بعلاوه سری های سیلیکونی روی این محصول نشان می دهد که باید شاهد قابلیت های خوبی نظیر حذف نویز در آن باشیم. حال از این بابت خیلی مطمئن نیستیم.

گفتنی است گوشی های سری ریلمی 9 پرو هم قرار است به زودی رونمایی شوند. بنابراین این احتمال وجود دارد که بادز نو در کنار آن ها رونمایی گردد. طبق خبرهای منتشر شده، این هدفون در دو رنگ به دست کاربران خواهد رسید که شامل سفید کهکشانی و سفید درخشان (ستاره ای) خواهد بود. البته امیدواریم مثل ریلمی بادز ایر 2 که یک رنگ سبز آن با همکاری The Chainsmokers ساخته شد، برای این محصول هم یک رنگ مجذوب کننده در نظر گرفته گردد. حال باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ریلمی بادز ایر 3 به زودی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی بادز ایر 3 به زودی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید