پد 40 دلاری IKEA میز شما را به شارژر بی سیم تبدیل می نماید

به گزارش وبلاگ جیرا، شرکت IKEA حدود 6 سال قبل مبلمان دارای قابلیت شارژ بی سیم را راهی بازار کرد اما حالا این شرکت ماه آینده یک پد 40 دلاری را به دست کاربران می رساند که با استفاده از آن می توانید تقریبا انواع و اقسام میزها را به شارژر بی سیم تبدیل کنید.

پد 40 دلاری IKEA میز شما را به شارژر بی سیم تبدیل می نماید

مهم ترین تفاوت این محصول با دیگر پدهای شارژ بی سیم این است که لازم نیست گوشی خود را به طور بی واسطه بر روی آن قرار دهید. در عوض این پد آلومینیومی که مقدار آن 7 در 3 اینچ است، می تواند به وسیله میزهای چوبی یا پلاستیکی انرژی را به گجت موردنظر منتقل کند. برای وصل کردن آن به زیر میز هم می توانید از پیچ یا چسب بهره ببرید.

اگر این شارژر به میز چوبی یا پلاستیکی وصل گردد، انرژی به راحتی منتقل می گردد. حداقل فاصله این پد با گوشی باید 8 میلی متر باشد و IKEA توصیه می نماید که برای میزهای دارای ضخامت بین سه هشتم تا هفت هشتم اینچ از این پد بهره ببرید. در کنار نوار چسب و سیم شارژ، در جعبه این محصول یک استیکر هم واقع شده است که می توانید با آن محل قرارگیری پد شارژ را تعیین کنید تا گوشی دقیقا بر روی آن قرار بگیرد. در ادامه می توانید ویدیوی مربوط به نحوه استفاده از این محصول را دیدن کنید.

چراغ LED شرایط شارژ را نشان می دهد و بعلاوه این پد از قابلیت نظارت بر گرما پشتیبانی می نماید تا کاربران از این بابت نگرانی نداشته باشند. این شارژر بی سیم IKEA با جدیدترین استاندارد Qi سازگار است که این یعنی احتمالا سرعتی در حدود 5 وات را ارائه می دهد. روی هم رفته برای کاربرانی که می خواهند صرفا با قرار دادن گوشی خود بر روی میز آن را شارژ نمایند، احتمالا این محصول می تواند نظر آن ها را جلب کند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، شارژر بی سیم IKEA از ماه آینده راهی بازار کشورهای مختلف می گردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "پد 40 دلاری IKEA میز شما را به شارژر بی سیم تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پد 40 دلاری IKEA میز شما را به شارژر بی سیم تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید