موسیقی

موزه هگمتانه؛ تاریخ ایران در یک نگاه

موزه هگمتانه از جمله مکان هایی است که به هنگام بازدید از آن، می توانید از محوطه باستانی و محل کشف آثار تاریخی نیز تماشا کنید.

16 اردیبهشت 1401

برترین زمان سفر به زاگرب؛ مرکز اعجاب انگیز کرواسی

زاگرب، مرکز کشور کرواسی یکی از زیباترین مقاصد گردشگری اروپا است. برای فهمیدن برترین زمان سفر به این شهر مسحورکننده در این مقاله با ما بخوانید.

21 فروردین 1401

سفر به دور جهان با برادران امیدوار، اولین جهانگردان ایرانی (بخش سوم)

موزه برادران امیدوار در مجموعه سعدآباد تهران علاوه بر تصاویر گرفته شده به وسیله این برادران گردشگر شجاع، مجموعه وسایل و اشیایی که به وسیله آنها گردآوری شده است را به نمایش گذاشته است. در این مجموعه از پای فیل گرفته تا ساز های موسیقی دیده می گردد که همین...

7 بهمن 1400

دلایل کافی برای گردش در آنتالیا

شهر ساحلی آنتالیا با دارا بودن جاذبه های تفریحی، تاریخی و گردشگری متعدد، مکانی مناسب و پرطرفدار برای سفرهای بهاری و تابستانی می باشد. در ادامه شما را با ده دلیلی که سبب انتخاب این شهر برای گردش می گردد آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

5 بهمن 1400

5 عمارت متروکه ای که زمانی به ستاره های هالیوود تعلق داشته

اغلب این خانه ها با قیمت های بالاتری هم فروخته می شوند و دلیلش هم چیزی نیست جز هالیوودی بودن مالک خانه! اما در این میان استثناهایی هم وجود دارد و بعضی از عمارت های مجلل و عظیم هنرمندان هرگز فروش نمی فرایند و دست آخر متروکه ای از آنها بر جا می ماند.

24 مرداد 1400

گردشگری آیینی حاصل پیوند سفر با فرهنگ است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، گردشگری آیینی حاصل پیوند سفر با فرهنگ است.

14 تیر 1400

توضیحات فردین خلعتبری درباره یک رویداد اینترنتی حوزه موسیقی خبرنگاران

سومین نشست از مجموعه نشست های جشنواره هنر زنده است با حضور مازیار رضاخانی مدیر جشنواره و فردین خلعتبری مدیر بخش موسیقی این رویداد به صورت آنلاین برگزار گشت.

6 فروردین 1400

انتشار فراخوان دومین جایزه موسیقی و رسانه

فراخوان دومین جایزه موسیقی و رسانه در قالب عنوان بخش جنبی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد.

29 دی 1399

میزبان رقابت های گرند سوئیس شطرنج 2021 تعیین شد

فدراسیون جهانی شطرنج میزبان رقابت های گرند سوئیس 2021 را گفت.

21 آذر 1399

چگونه بدن انعطاف پذیری داشته باشیم؟

با افزایش سن، مفاصل و ماهیچه های ما انعطاف پذیری خود را از دست می دهند. ممکن است متوجه شوید که صبح هنگام بیدار شدن از خواب سنگین، احساس سفتی و گرفتگی در بدن تان احساس می کنید که درد بیشتری در شانه ها یا پشت خود حس می کنید یا اینکه نمی توانید کاملاً بازوهای...

15 تیر 1399

بهار میاد؛ با آئین های خراسانی به جشنواره نمایش عروسکی یزد می رود

خبرنگاران/خراسان رضوی یک کارگردان تئاتر گفت: نمایش بهار میاد نمایشی است بدون کلام که به معرفی آئین های نمایشی و نیایشی ایران می پردازد و قرار است در جشنواره بین المللی عروسکی یزد اجرا گردد.

15 فروردین 1399

برنامه شب دوم جشنواره موسیقی فجر 35

6 سالن در تهران میزبان 11 اجرا در نخستین شب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بودند. دومین روز نیز در شش سالن و در دو سانس 18:30 و 21:30 برگزار می گردد.

9 فروردین 1399

آشنایی با اثرات مثبت یوگا بر سلامتی

یوگا از جمله ورزش هایی است که امروزه باب شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است و از آنجایی که هر ورزشی دارای فواید زیادی چه برای جسم و چه برای ذهن است، در این مطلب قرار است به فواید و اثرات مثبت یوگا بر سلامتی بپردازیم تا شما را بیشتر با این ورزش باستانی و...

11 دی 1398

مرگ کوهن به روایت زندگینامه نویس او

خبرگزاری ایسنا: سیلویا سیمونز نویسنده کتاب زندگینامه لئونارد کوهن با گذشت بیش از 10 روز از انتشار خبر درگذشت این خواننده و ترانه سرا، روایت خود را از این جریان منتشر کرد.

30 آذر 1398

ترجمه و آنالیز آهنگ Jumpsuit از twenty one pilots

گروه twenty one pilots معمولا دوست دارد برای هواداران خود پازل هایی را ترتیب دهد و به این شکل جذابیت کارهای خود را افزایش می دهند. نام آلبوم قبلی این گروه Blurryface بود و تایلر در آن شخصیتی با همین نام را معرفی کرد. Blurryface در واقع همان ترسها، استرس ها و مسائل روانی...

28 آبان 1398